Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPértega-Díaz, Sonia
dc.contributor.authorLópez San Martín, Patricia
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2019-12-04T10:39:10Z
dc.date.available2019-12-04T10:39:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24429
dc.description.abstract[Resumen] El desarrollo de la cirugía laparoscópica supuso un gran avance tecnológico. Dicha técnica presenta los beneficios de la cirugía mínimamente invasiva, menor riesgo de infección, menor dolor postoperatorio o recuperación más temprana entre otros, pero no se encuentra exenta de inconvenientes como son la pérdida de visión en 3D, el efecto fulcro o la pérdida de la sensación táctil, que supone que sea necesario la adquisición de nuevas habilidades por parte de los cirujanos. Hay muchos simuladores, pero a día de hoy aún existen dudas acerca de qué equipo es superior y más rentable para adquirir dichas habilidades. Además no existe un programa de entrenamiento estandarizado, y tampoco se conoce el impacto clínico que ocasiona dicho entrenamiento. Objetivos: Con este trabajo se pretende determinar qué equipo de simulación es mejor para la adquisición de habilidades y destrezas motoras básicas en residentes de cirugía noveles y comparar dos escalas de valoración. Metodología: Ensayo clínico aleatorizado de grupos paralelos y controlado con ciego simple. Se incluirán 32 aprendices quirúrgicos que hayan participado en menos de 10 cirugías como cirujano principal. Los participantes serán incluidos al grupo de entrenamiento con pelvitrainer o con simulador de realidad virtual LapMentorTM. A los participantes de ambos grupos se les realizarán una prueba pre y post-entrenamiento y se evaluarán sus habilidades en ambos casos con dos escalas de valoración deferenteses_ES
dc.description.abstract[Abstract] The laparoscopc surgery development was a very important technology advance. This technique has the advantages of minimun invasive surgery, such as lower risk of infection, lower pain postsurgery and earlier recuperation, but it also has disadvantages like lose of 3D vision, fulcrum effect or lose of haptic sensation, which implies that surgeons acquire new skills. Nowadays there are many types of simulators, but there are still doubts about which equipment is higher and more profitable to acquire those abilities. Moreover, there is not a standaridized training program, and the clinical impact caused by this training is not known. Objectives: The aim of this work is to determine which laparoscopic simulator is better for the acquisition of basic motor and surgical skills in novice residents, and to compare two different rating scales. Metodology: It will be a randomized clinical trial, of parallel groups and controlled with single blind. 32 Surgical trainees who have participated in less than ten surgeries as a principal surgeon will be included. Participants will be included randomized into two grupos: the pelvitrainer training group or in the virtual reality simulator laparoscopic group with LapMentorTM. Every participants will be tested before and after training and their skills will be assessed with two different rating scales.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O desenvolvemento da cirurxía laparoscópica foi un gran avance tecnolóxico. Esta técnica presenta os beneficios da cirurxía mínimamente invasiva, menor risco de infección, menor dor postoperatoria ou recuperación previa entre outros, pero non sen os seus inconvenientes como a perda de visión 3D, o efecto fulcro ou a perda de sensación táctil, que asume que é necesaria a adquisición de novas habilidades por parte dos cirurxiáns. Hai moitos simuladores, pero aínda hai dúbidas de que equipos son superiores e máis rendibles para adquirir estas habilidades. Ademais, non hai un programa de adestramento normalizado, nin o coñecemento do impacto clínico causado por esa formación. Obxectivos: Este traballo ten como obxectivo determinar que equipo de simulación é mellor para a adquisición de habilidades e destrezas motrices básicas en cirurxiáns noveles e comparar dúas escalas de avaliación. Metodoloxía: Ensaio clínico randomizado, de grupos paralelos e controlado con cego simple. Incluiranse 32 aprendices cirúrxicos que participaron en menos de dez ciruxías como cirurxián principal. Os participantes incluiranse no grupo de adestramento con pelvitrainer ou co simulador de realidade virtual LapMentorTM. Os participantes de ambos grupos realizarán un exame de pre- e post-adestramento e as súas habilidades serán avaliadas nos dous casos con dúas escalas de valoración diferentes.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.titleEvaluación de la adquisición de habilidades quirúrgicas mediante el empleo de simuladores laparoscópicoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.FCS). Asistencia e investigación sanitaria. Especialidade en investigación clínica. Curso 2018/2019.es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem