Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorVilar, Juan M.
dc.contributor.authorFe, Jaime
dc.contributor.authorVasallo Rapela, Alejandro M.
dc.date.accessioned2019-12-03T19:25:35Z
dc.date.available2019-12-03T19:25:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationVILAR FERNÁNDEZ, JUAN MANUEL, FE MARQUÉS, JAIME e VASALLO RAPELA, ALEJANDRO M. O sector da construción en Galicia: responsabilidade social empresarial e resultados financeiros. Revista Galega de Economía [en liña]. 12 September 2019, vol. 28, no. 1 pp. 40-56. Dispoñible en: http://www.usc.es/revistas/index.php/rge/article/view/6162. ISSN 2255-5951.es_ES
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.issn2255-5951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24425
dc.description.abstract[Resumo] A Responsabilidade Social da Empresa (RSE), tamén denominada Responsabilidade Social Corporativa (RSC), formúlase como un factor estratéxico clave na xestión. O obxecto deste traballo é analizar as relacións existentes entre os principios de RSE e a rendibilidade das empresas do sector da construción en Galicia. Para iso realízase unha revisión do concepto de RSE e da súa evolución; a continuación analízase a relación entre a RSE e os resultados empresariais a nivel global para empresas galegas representativas do sector da construción; e, por último, desenvólvense indicadores cuantitativos que permiten avaliar a xes-tión e o desempeño na empresa e contrástanse as formulacións teóricas cos resultados obtidos a través da modelización eco-nométrica para unha mostra de 100 empresas. A análise comparativa realízase a través da rendibilidade sobre activos ou económica (ROA, Return On Assets) e a rendibilidade, sobre fondos propios ou financeira (ROE, Return On Equity). Concluímos que existe unha relación positiva entre os rendementos financeiros e a RSE, polo que esta se consolida como fonte de vantaxe competitiva.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La Responsabilidad Social de la Empresa (RSE), también denominada Responsabilidad Social Corporativa (RSC), se plantea como un factor estratégico clave en la gestión. El objeto de este trabajo es analizar las relaciones existentes entre los princi-pios de RSE y la rentabilidad de las empresas del sector de la construcción en Galicia. Para ello se realiza una revisión del con-cepto de RSE y de su evolución; a continuación se analiza la relación entre la RSE y los resultados empresariales a nivel global para empresas gallegas representativas del sector de la construcción; y, por último se desarrollan indicadores cuantitativos que permiten evaluar la gestión y el desempeño en la empresa y se contrastan los planteamientos teóricos con los resultados obtenidos a través de la modelización econométrica para una muestra de 100 empresas. El análisis comparativo se realiza a través de la rentabilidad sobre activos o económica (ROA, Return On Assets) y la rentabilidad sobre fondos propios o finan-ciera (ROE, Return On Equity). Concluimos que existe una relación positiva entre los rendimientos financieros y la RSE, por lo que esta se consolida como fuente de ventaja competitiva.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The company’s social responsibility, also called corporate social responsibility (CSR), is considered a key strategic factor in management. The purpose of this paper is to analyze the existing relationships between the CSR principles and the profitabil-ity of companies in the construction sector in Galicia. To this end, a review of the concept of CSR and its evolution is made; then, an analysis of the relationship between CSR and business results for Galician companies of the construction sector is carried out; finally, quantitative indicators are developed to evaluate the management and performance of the company and the theoretical approaches are compared with the results obtained through econometric modeling for a sample of 100 com-panies. This comparative analysis is done through return on assets (ROA,) or economic profitability, and return on equity (ROE), or financial profitability. We conclude that there is a positive relationship between financial returns and CSR, so the latter is consolidated as a source of competitive advantage.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostelaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.15304/rge.28.1.6162es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectResponsabilidad social empresariales_ES
dc.subjectRendibilidadees_ES
dc.subjectModelo de regresión lineal múltiplees_ES
dc.subjectEstratexia organizacionales_ES
dc.subjectÉtica nos negocioses_ES
dc.subjectResponsabilidade social empresariales_ES
dc.subjectRentabilidades_ES
dc.subjectEstrategia organizacionales_ES
dc.subjectÉtica en los negocioses_ES
dc.subjectCorporate social responsibilityes_ES
dc.subjectProfitabilityes_ES
dc.subjectMultiple linear regression modeles_ES
dc.subjectOrganizational strategyes_ES
dc.subjectEthics in businesses_ES
dc.titleO sector da construción en Galicia: responsabilidade social empresarial e resultados financeiroses_ES
dc.title.alternativeEl sector de la construcción en Galicia: responsabilidad social empresarial y resultados financieroses_ES
dc.title.alternativeThe construction sector in Galicia: Corporate social responsibility and financial resultses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleRevista Galega de Economiaes_ES
UDC.volume28es_ES
UDC.issue1es_ES
UDC.startPage40es_ES
UDC.endPage56es_ES
dc.identifier.doi10.15304/rge.28.1.6162


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem