Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCalvo-Porral, Cristina
dc.contributor.authorCalvo Ibáñez, Sabela
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresaes_ES
dc.date.accessioned2019-10-07T08:19:44Z
dc.date.available2019-10-07T08:19:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/24025
dc.description.abstract[Resumo]: Nas sociedades desenvolvidas existe unha preocupación crecente polo deterioro do medio ambiente. Por este motivo, está a xurdir un segmento de mercado que reflicte os valores relacionados co coidado do medio ambiente no seu proceso de decisión de compra e nas súas decisións de consumo. Este traballo céntrase en primeiro lugar no concepto de produto sostíbel e nas variábeis que afectan ao seu consumo. Posteriormente, lévase a cabo unha investigación co fin de analizar como as variábeis calidade, imaxe do produto, produto sostíbel e produto seguro inflúen na satisfacción do consumidor e na intención de mercar este tipo de produtos, para o cal o traballo centróuse na marca de moda sostíbel Ecoalf. Os resultados obtidos suxiren que algunhas das variábeis estudadas afectan ao consumo de produtos sostíbeis. En concreto, a imaxe de produto sostíbel, seguida da percepción de produto seguro ou fiábel son as variábeis que máis inflúen tanto na satisfacción do consumidor como na intención de mercar produtos da marca sostíbel Ecoalf. A principal contribución deste traballo trátase do estudo empírico das variábeis que inflúen na satisfacción e na intención de mercar unha marca sostíbel.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]: En las sociedades desarrolladas existe una preocupación creciente por el deterioro del medio ambiente. Por este motivo, está surgiendo un segmento de mercado que refleja los valores relacionados con el cuidado del medio ambiente en su proceso de decisión de compra y en sus decisiones de consumo. Este trabajo se centra en primer lugar en el concepto de producto sostenible y en las variables que afectan a su consumo. Posteriormente, se lleva a cabo una investigación con el fin de analizar cómo las variables calidad, imagen del producto, producto sostenible y producto seguro influyen en la satisfacción del consumidor y en la intención de comprar este tipo de productos, para lo cual el trabajo se ha centrado en la marca de moda sostenible Ecoalf. Los resultados obtenidos sugieren que algunas de las variables estudiadas afectan al consumo de productos sotenibles. En concreto, la imagen de producto sostenible, seguida de la percepción de producto seguro o fiable son las variables que más influyen tanto en la satisfacción del consumidor como en la intención de comprar productos de la marca sostenible Ecoalf. La principal aportación de este trabajo consiste en el estudio empírico de las variables que influyen en la satisfacción y en la intención de comprar una marca sostenible.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: In developed societies there is a growing concern for the deterioration of the environment. For this reason, is emerging a market segment that reflects its values related to the care of the environment in its purchase decision process and in its consumption decisions. This project focuses firstly on the concept of sustainable product and on the variables that affect its consumption. Afterwards, a research was carried out to analyze how the variables quality, product image, sustainable product and safe product, influence on consumer satisfaction and on the intention to purchase this type of products. For this purpose, the project has focused on the sustainable fashion brand Ecoalf. The results obtained suggest that some of the variables studied do affect the consumption of sustainable products. In particular, the image of sustainable product, followed by the perception of safe or reliable product are the variables that most influence both consumer satisfaction and the intention to purchase products from the Ecoalf sustainable brand. The main contribution of this project consists in the empirical study of the variables that influence the satisfaction and the intention to buy a sustainable brand.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectComportamento de compraes_ES
dc.subjectConsumidores_ES
dc.subjectSostibilidadees_ES
dc.subjectEcoalfes_ES
dc.subjectComportamiento de compraes_ES
dc.subjectSostenibilidades_ES
dc.subjectPurchase behaviores_ES
dc.subjectConsumeres_ES
dc.subjectSustainabilityes_ES
dc.titleThe purchase behavior for sustainable products: The case of Ecoalfes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ECO). ADE. Curso 2018/2019es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem