Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBugallo-Rodríguez, Ánxela
dc.date.accessioned2019-03-11T13:41:14Z
dc.date.available2019-03-11T13:41:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationAmbientalmente Sustentable, 2015, 19: 59-71. ISSN: 1887-2417es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22169
dc.description.abstract[Resumo] O presente traballo describe unha actividade deseñada para integrar temas de educación para a sustentabilidade na formación inicial de docentes de Educación Primaria, a través da inclusión do concepto de biodiversidade na elaboración de traballos por proxectos específicos. Para promover e implementar esta metodoloxía e a aprendizaxe deste concepto centrouse a súa formación en destacar estratexias didácticas baseadas na construción dos coñecementos por medio dun proceso de indagación o investigación orientada; tamén se aplican os valores da comunicación presentes nos novos instrumentos do traballo científico. Con estas estratexias camíñase na comprensión da globalidade do concepto e posibilítanse decisións para acción claves na conservación da biodiversidadees_ES
dc.description.abstract[Abstract] This paper sets out an activity designed to integrate sustainable development issues into pre-service Primary teacher training, including the biodiversity concept and following a methodology by work projects. In order to promote and implement this methodology and learn this concept their initial formation is focused at highlighting the didactic strategies based in research/inquiry processes. Communication values also apply these new tools of scientific work, These strategies allow them to understand the globality of the concept and to take decisions to conserve biodiversityes_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectEducación para o desenvolvemento sustentábeles_ES
dc.subjectBiodiversidadees_ES
dc.subjectTraballo por proxectoses_ES
dc.subjectIndagaciónes_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.subjectValoreses_ES
dc.subjectEducation for sustainable developmentes_ES
dc.subjectBiodiversityes_ES
dc.subjectProject workes_ES
dc.subjectKnowledgees_ES
dc.subjectInquiryes_ES
dc.subjectCommunicationes_ES
dc.subjectValueses_ES
dc.titleTraballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidadees_ES
dc.title.alternativeWorking with student teachers in education for sustainability: knowledge and biodiversity conservationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume19es_ES
UDC.startPage59es_ES
UDC.endPage71es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/ams.2015.01.019.1582


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem