Mostrar o rexistro simple do ítem
Traballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade
dc.contributor.author | Bugallo-Rodríguez, Ánxela | |
dc.date.accessioned | 2019-03-11T13:41:14Z | |
dc.date.available | 2019-03-11T13:41:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Ambientalmente Sustentable, 2015, 19: 59-71. ISSN: 1887-2417 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1887-2417 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22169 | |
dc.description.abstract | [Resumo] O presente traballo describe unha actividade deseñada para integrar temas de educación para a sustentabilidade na formación inicial de docentes de Educación Primaria, a través da inclusión do concepto de biodiversidade na elaboración de traballos por proxectos específicos. Para promover e implementar esta metodoloxía e a aprendizaxe deste concepto centrouse a súa formación en destacar estratexias didácticas baseadas na construción dos coñecementos por medio dun proceso de indagación o investigación orientada; tamén se aplican os valores da comunicación presentes nos novos instrumentos do traballo científico. Con estas estratexias camíñase na comprensión da globalidade do concepto e posibilítanse decisións para acción claves na conservación da biodiversidade | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] This paper sets out an activity designed to integrate sustainable development issues into pre-service Primary teacher training, including the biodiversity concept and following a methodology by work projects. In order to promote and implement this methodology and learn this concept their initial formation is focused at highlighting the didactic strategies based in research/inquiry processes. Communication values also apply these new tools of scientific work, These strategies allow them to understand the globality of the concept and to take decisions to conserve biodiversity | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións | es_ES |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Educación para o desenvolvemento sustentábel | es_ES |
dc.subject | Biodiversidade | es_ES |
dc.subject | Traballo por proxectos | es_ES |
dc.subject | Indagación | es_ES |
dc.subject | Comunicación | es_ES |
dc.subject | Valores | es_ES |
dc.subject | Education for sustainable development | es_ES |
dc.subject | Biodiversity | es_ES |
dc.subject | Project work | es_ES |
dc.subject | Knowledge | es_ES |
dc.subject | Inquiry | es_ES |
dc.subject | Communication | es_ES |
dc.subject | Values | es_ES |
dc.title | Traballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade | es_ES |
dc.title.alternative | Working with student teachers in education for sustainability: knowledge and biodiversity conservation | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.journalTitle | AmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental | es_ES |
UDC.volume | 19 | es_ES |
UDC.startPage | 59 | es_ES |
UDC.endPage | 71 | es_ES |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.17979/ams.2015.01.019.1582 |