Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez Pereiro, Carlos Paulo
dc.contributor.advisorLópez, Teresa (Titora)
dc.contributor.authorRei Castro, Micaela
dc.date.accessioned2019-02-04T18:13:04Z
dc.date.available2019-02-04T18:13:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21657
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Literarios. 5020V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta Tese trata da arte mural practicada polo poliédrico artista Luís Seoane (1910‒1979), relacionándoa co conxunto da súa creación plástica e literaria, co obxectivo principal de destacar o elevado valor desta no seu complexo e diversificado universo creativo. Partindo dun principio globalizador asumido polo propio artista, considérase neste corpus non só os seus murais e proxectos previos, senón tamén as súas vidreiras e tapices, material básico que facilitamos nos distintos inventarios. Seguindo unha metodoloxía ecléctica, pártese dunha contextualización xeral arredor deste artista centrada na poliaptitude e polifacetismo da súa diversificada produción. Confrontando e contextualizando os ideias muralísticos de Seoane en relación co panorama xeral do muralismo do século XX, analízanse as súas producións, subliñando a súa importancia e singularidade. Finalmente, dada a síntese interartística existente na obra de Seoane, móstranse as distintas relacións transitivas e recíprocas desas obras muralísticas co seu labor literario e ensaístico, e a posteriori, co seu traballo artístico-plástico, no plano conceptual e temático. Así, apréciase a arte mural en perfecta coherencia, recíproca e transitiva, coas demais obras do autor, aínda que sobresaíndo a súa centralidade no totum artístico seoaniano.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta Tesis aborda el arte mural practicado por el poliédrico artista Luís Seoane (1910‒1979), relacionándolo con el conjunto de su creación plástica y literaria, con el objetivo principal de destacar el elevado valor de esta en su complejo y diversificado universo creativo. Partiendo de un principio globalizador asumido por el propio artista, se considera en este corpus no sólo sus murales y proyectos previos, sino también sus vidrieras y tapices, material básico que facilitamos en los distintos inventarios. Siguiendo una metodología ecléctica, se parte de una contextualización general alrededor de este artista centrada en la poliaptitud y el polifacetismo de su diversificada producción. Confrontando y contextualizando los ideales muralísticos de Seoane en relación con el panorama general del muralismo del siglo XX, se analizan sus producciones, recalcando su importancia y singularidad. Finalmente, dada la síntesis interartística existente en la obra de Seoane, se muestran las distintas relaciones transitivas y recíprocas de esas obras muralísticas con su labor literaria y ensayística, y a posteriori, con su trabajo artísticoplástico, en el plano conceptual y temático. Así, se aprecia el arte mural en perfecta coherencia, recíproca y transitiva, con las demás obras del autor, aunque sobresaliendo su centralidad en el totum artístico seoaniano.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This thesis examines the mural art of the polyhedral artist Luis Seoane (1910-1979) within the context of his overall plastic and literary creation. Its main objective is to analyse the status of this discipline in the artist’s complex and diversified creative universe. Based on an overarching principle adopted by the artist himself, this corpus is regarded as including not only his murals and previous projects, but also stained glass and tapestries, primary material provided in the different inventories. On the basis of an eclectic methodology, this thesis shall contextualize Seoane by focusing on the broad aptitude and versatility of his diverse production. Confronting and contextualizing Seoane’s muralistic ideas in relation to the general panorama of 20th century muralism, his productions are assessed and their importance and uniqueness are highlighted. Finally, given the interartistic synthesis that exists in Seoane's work, the different transitive and reciprocal relations of these mural works with his literature and essays and subsequently in the conceptual and thematic context of his artistic and plastic production are identified. Seoane’s muralism is therefore criticised in terms of its perfect reciprocal and transitory coherence with his other works, whilst highlighting its central position in the entirety of his artistic works.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectArte y literaturaes_ES
dc.subjectPintura y decoración mural-20ºsiglo-Galiciaes_ES
dc.subjectSeoane, Luises_ES
dc.titleO muralismo no conxunto da obra artística e literaria de Luís Seoanees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem