Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorOtero Enríquez, Raimundo
dc.contributor.advisorLópez Rey, José A.
dc.contributor.authorCao Fernández, Judith
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2018-04-20T11:14:16Z
dc.date.available2018-04-20T11:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20577
dc.description.abstract[Resumen] En una sociedad inmersa en las nuevas tecnologías ha surgido con fuerza una plataforma social: YouTube. Se presenta como uno de los sitios web de entre-tenimiento más visitado y con una evolución y cambio muy considerables en sus once años de existencia. En la presente investigación se estudia el poten-cial de YouTube como medio emergente de comunicación. En concreto y a modo de hipótesis de trabajo, se analiza cómo esta plataforma social abarca cada vez más campos comunicativos, y está desarrollando funcionalidades propias de los medios de comunicación más tradicionales.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Nunha sociedade inmersa nas novas tecnoloxías xurdiu con forza unha plataforma social: YouTube. Preséntase como un dos sitios web de entretemento máis visitado e cunha evo-lución e cambio moi considerables nos seus once anos de existencia. Na presente investi-gación estúdase o potencial de YouTube como medio emerxente de comunicación. En concreto e a modo de hipótese de traballo, analízase como esta plataforma social abarca cada vez máis campos comunicativos, e está a desenvolver funcionalidades propias dos medios de comunicación máis tradicionais.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] In a society immersed in new technologies has emerged with force a social networking plat-form: YouTube. It is presented as one of the most visited entertaining websites with a very considerable evolution and change in its eleven years of existence. In the present research of YouTube´s potential is studied as an emerging media. Specifically and as a working hypothesis, we analyze how this social platform is increasingly encompassing communica-tive areas, and is developing functionalities typical of more traditional media.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/*
dc.subjectYouTubees_ES
dc.subjectMedios de comunicaciónes_ES
dc.subjectUsuarioses_ES
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.subjectRedes sociaises_ES
dc.subjectMediaes_ES
dc.subjectUserses_ES
dc.subjectSocial networkses_ES
dc.titleYouTube: ¿Plataforma social o medio de comunicación?. Estudio de su potencial como renovación de los medios tra-dicionaleses_ES
dc.title.alternativeYouTube: ¿Plataforma social ou medio de comunicación?. Estudo do seu potencial como renovación dos medios tradicionaises_ES
dc.title.alternativeYouTube: Social networking platform or media?. Study of its power as a renewal of traditional mediaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2016/2017es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem