Comportamiento de consumo de los productos “ecológicos”: estudio de la satisfacción e intención de compra

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/19806Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Comportamiento de consumo de los productos “ecológicos”: estudio de la satisfacción e intención de compraAutor(es)
Director(es)
Calvo-Porral, CristinaData
2017Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Economía e EmpresaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ECO). Ciencias empresariais. Curso 2016/2017Resumo
[Resumo]: O consumo de produtos ecolóxicos foi incrementado ao longo do últimos anos, tanto
en España coma no resto do mudo. Neste traballo exponse unha pequena introdución
sobre este tipo de produtos e sobre como certas variables afectan ao consumo dos
mesmos.
A continuación realízase unha investigación para coñecer como as variables calidade,
imaxen de produto, produto saudable, produto seguro e confianza inflúen na
satisfación do consumidor e na intención de compra dos mesmos.
Os resultados obtidos suxiren que as variables estudiadas si afectan ao consumo dos
productos ecolóxicos, se ben é certo que algunas delas teñen maior influencia na
satisfación do consumidor e outras na intención de compra deste. Ademáis pódese
observar que os consumidores confían nos productos ecolóxicos e en que o que o
mercado ofrece con tal, realmente o é. [Resumen]: El consumo de los productos ecológicos se ha ido incrementando a lo largo de los
últimos años, tanto en España como en el resto del mundo. En este trabajo se expone
una pequeña introducción sobre este tipo de productos y sobre como ciertas variables
afectan en el consumo de los mismos.
A continuación se realiza una investigación para conocer como las variables calidad,
imagen de producto, producto saludable, producto seguro y confianza influyen en la
satisfacción del consumidor y en la intención de compra de los mismos.
Los resultados obtenidos sugieren que las variables estudiadas sí afectan al consumo
de los productos ecológicos, si bien es cierto que algunas de ellas tienen mayor
influencia en la satisfacción del consumidor y otras en la intención de compra de este.
Además se puede observar que los consumidores confían en los productos ecológicos
y en que lo que el mercado ofrece como tal, lo es realmente. [Abstract]: The use of organic products has increased over the last few years, in Spain and
worldwide. In this report we provide an introduction to these types of products and how
certain variables affect their use.
Next, we researched the influence of the following variables on customer satisfaction
and the purchase intention of organic products, including: quality, image, health, safety
and confidence.
The results suggest that these variables have an impact in the use of organic products.
However, some variables have a bigger impact in customer satisfaction and others
have an impact in customer purchase intention. In addition, we can see that consumers
trust organic products and have confidence in the way they are marketed.
Palabras chave
Produto ecolóxico
Comportamento
Consumidor
Satisfacción
Intención de compra
Producto ecológico
Comportamiento
Organic products
Behaviour
Consumer
Satisfaction
Purchase intention
Comportamento
Consumidor
Satisfacción
Intención de compra
Producto ecológico
Comportamiento
Organic products
Behaviour
Consumer
Satisfaction
Purchase intention
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido