Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Traballos académicos (FEE)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Traballos académicos (FEE)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Comportamiento de consumo de los productos “ecológicos”: estudio de la satisfacción e intención de compra

Thumbnail
View/Open
NietoRodriguez_Belen_TFG_2017.pdf (538.9Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/19806
Collections
  • Traballos académicos (FEE) [523]
Metadata
Show full item record
Title
Comportamiento de consumo de los productos “ecológicos”: estudio de la satisfacción e intención de compra
Author(s)
Nieto Rodríguez, Belén
Directors
Calvo-Porral, Cristina
Date
2017
Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresa
Description
Traballo fin de grao (UDC.ECO). Ciencias empresariais. Curso 2016/2017
Abstract
[Resumo]: O consumo de produtos ecolóxicos foi incrementado ao longo do últimos anos, tanto en España coma no resto do mudo. Neste traballo exponse unha pequena introdución sobre este tipo de produtos e sobre como certas variables afectan ao consumo dos mesmos. A continuación realízase unha investigación para coñecer como as variables calidade, imaxen de produto, produto saudable, produto seguro e confianza inflúen na satisfación do consumidor e na intención de compra dos mesmos. Os resultados obtidos suxiren que as variables estudiadas si afectan ao consumo dos productos ecolóxicos, se ben é certo que algunas delas teñen maior influencia na satisfación do consumidor e outras na intención de compra deste. Ademáis pódese observar que os consumidores confían nos productos ecolóxicos e en que o que o mercado ofrece con tal, realmente o é.
 
[Resumen]: El consumo de los productos ecológicos se ha ido incrementando a lo largo de los últimos años, tanto en España como en el resto del mundo. En este trabajo se expone una pequeña introducción sobre este tipo de productos y sobre como ciertas variables afectan en el consumo de los mismos. A continuación se realiza una investigación para conocer como las variables calidad, imagen de producto, producto saludable, producto seguro y confianza influyen en la satisfacción del consumidor y en la intención de compra de los mismos. Los resultados obtenidos sugieren que las variables estudiadas sí afectan al consumo de los productos ecológicos, si bien es cierto que algunas de ellas tienen mayor influencia en la satisfacción del consumidor y otras en la intención de compra de este. Además se puede observar que los consumidores confían en los productos ecológicos y en que lo que el mercado ofrece como tal, lo es realmente.
 
[Abstract]: The use of organic products has increased over the last few years, in Spain and worldwide. In this report we provide an introduction to these types of products and how certain variables affect their use. Next, we researched the influence of the following variables on customer satisfaction and the purchase intention of organic products, including: quality, image, health, safety and confidence. The results suggest that these variables have an impact in the use of organic products. However, some variables have a bigger impact in customer satisfaction and others have an impact in customer purchase intention. In addition, we can see that consumers trust organic products and have confidence in the way they are marketed.
 
Keywords
Produto ecolóxico
Comportamento
Consumidor
Satisfacción
Intención de compra
Producto ecológico
Comportamiento
Organic products
Behaviour
Consumer
Satisfaction
Purchase intention
 
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback