Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorClemente, Miguel
dc.contributor.authorVázquez Miraz, Pedro
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Psicoloxíaes_ES
dc.date.accessioned2017-09-26T17:45:48Z
dc.date.available2017-09-26T17:45:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19541
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Ciencias Sociais e do Comportamento. 5037V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Preséntase nesta tese doutoral unha investigación científica sobre os estilos educativos parentais e a súa influencia nos nenos; un traballo que permítenos aclara-lo nivel de machismo dos proxenitores (termo que se asocia cos conceptos de cultura da honra, sexismo, masculinidade e ideoloxía de roles sexuais) e relacionalo á súa vez co tipo de educación que reciben os menores. Tras presentar unha parte teórica onde se incide no estudo e a evolución dos conceptos de maltrato infantil, violencia de xénero e violencia doméstica, nas diferentes teorías explicativas que analizan estas condutas e nas características descritivas das vítimas; na parte empírica, preséntase un estudo dunha mostra de 310 proxenitores procedentes da cidade da Coruña e a súa área metropolita, que consta de diferentes análises de varianza e análises de regresión lineal entre os conceptos anteriormente citados e variables como a idade, o sexo e os tipos de educación parental (educación autoritaria, permisiva ou democrática). Ademais realízase unha revisión do instrumento que mide a cultura da honra e proponse a creación dunha nova proba para medir o machismo. En conclusión, os resultados obtidos revelan unha forte relación estatística entre o machismo, a idade e o sexo dos proxenitores e o nivel de autoritarismo que presenta a educación que transmiten os pais aos seus fillos.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Se presenta en esta tesis doctoral una investigación científica sobre los estilos educativos parentales y su influencia en los niños; un trabajo que nos permite aclarar el nivel de machismo de los progenitores (término que se asocia con los conceptos de cultura del honor, sexismo, masculinidad e ideología de roles sexuales) y relacionarlo a su vez con el tipo de educación que reciben los menores. Tras presentar una parte teórica donde se incide en el estudio y la evolución de los conceptos de maltrato infantil, violencia de género y violencia doméstica en las diferentes teorías explicativas que analizan estas conductas y en las características descriptivas de las víctimas; en la parte empírica se presenta un estudio de una muestra de 310 progenitores procedentes de la ciudad de A Coruña y alrededores, que consta de diferentes análisis de varianza y análisis de regresión lineal entre los conceptos anteriormente citados y variables como la edad, el sexo y los tipos de educación parental (educación autoritaria, permisiva o democrática). Además se realiza una revisión del instrumento que mide la cultura del honor y se propone la creación de una nueva prueba para medir el machismo. En conclusión, los resultados obtenidos revelan una fuerte relación estadística entre el machismo, la edad y el sexo de los progenitores y el nivel de autoritarismo que presenta la educación que transmiten los padres a sus hijos.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] A scientific investigation about parenting styles and their influence in children is presented in this thesis; a work that allows us to clarify the level of parents’ male chauvinism (term associated with the concepts of culture of honour, sexism, masculinity and ideology of sexual roles) and relate it with the type of education received by children. After presenting a theoretical part that stresses on the study and development of concepts of child abuse, gender violence and domestic violence, in different explanatory theories that analyse these behaviours and the descriptive characteristics of victims; in the empirical part, a study of a sample of 310 parents from the city of Corunna and surroundings is presented, that consists of different analysis of variance and linear regression analysis between the aforementioned concepts and variables such as age, sex and types of parental education (authoritarian, permissive or democratic). In addition, a review of the instrument that measures the culture of honour and is proposed the elaboration of a new test to measure male chauvinism. Finally, our results show a strong statistical relationship between sexism, age and sex of the parents and the grade of authoritarian education that parents transmit to their children.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectViolencia contra los niños-Galicia-A Coruñaes_ES
dc.subjectSexismo y educación-Galicia-A Coruñaes_ES
dc.subjectViolencia familiar-Galicia-A Coruñaes_ES
dc.subjectViolencia contra las mujeres-Aspecto social-Galicia-A Coruñaes_ES
dc.titleViolencia machista y menores: efectos en los niños a causa del tipo de educación parental recibidaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem