Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorNárdiz Ortiz, Carlos
dc.contributor.advisorPeña Pereda, Felipe
dc.contributor.authorLefler Gullón, Carlos
dc.contributor.otherPrograma Oficial de Doutoramento en Plans e Proxectos. Do Territorio á Cidadees_ES
dc.date.accessioned2017-07-26T17:52:47Z
dc.date.available2017-07-26T17:52:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19321
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Plans e Proxectos. Do Territorio á Cidade. 552V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Ante el debate social que han generado últimamente algunas obras públicas, se plantea un análisis de la red viaria gallega desde la perspectiva de la eficiencia. En esta tesis, a través del estudio de los vínculos de la obra pública y el interés general, se concluye que, cuanto mayor sea el número de parámetros utilizados para evaluar una actuación, mayor será el grado de discrecionalidad, pues será mas fácil justificar cualquiera de las soluciones posibles. La segunda conclusión, después de analizar las decisiones adoptadas en la red viaria gallega, tanto desde una perspectiva histórica, como casos concretos representativos, es que las decisiones que adoptamos en las obras públicas en general, y en las carreteras en particular, no sólo dependen de un sistema de evaluación paramétrico, sino que están determinadas por la estructura jerárquica del grupo que adopta la decisión. Sólo se podrán tomar decisiones que no modifiquen el orden jerárquico, para que no sean bloqueadas por los miembros del grupo que pierdan jerarquía. Según sea la estructura jerárquica se adoptaría una u otra decisión.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Ante o debate social que xeraron últimamente algunhas obras públicas, propónse unha análise da rede viaria galega desde a perspectiva da eficiencia. Nesta tese, a través do estudo das ligazóns entre a obra pública e o interese xeral, conclúese que, cuanto maior sexa o número de parámetros empregados para evaluar unha actuación, maior será o grao de discrecionalidade, pois será máis fácil xustificar cualquera das solucións posibles. A segunda conclusión, despois da análise das decisións adoptadas na rede viaria galega, tanto desde unha perspectiva histórica, como casos concretos representativos, é que as decisións que adoptamos nas obras públicas en xeral, e nas estradas en particular, non só dependen dun sistema de evaluación paramétrico, senón que están determinadas pola estrutura xerárquica do grupo que adopta a decisión. Só se poderán tomar decisións que non modifiquen a orde xerarquía, para que non sexan bloqueadas polos membros do grupo que perdan xerarquía. Segundo sexa a estrutura xerárquica adoptaríase unha ou outra decisión.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Due to the social debate that some public constructions have recently generated, it is suggested to conduct an analysis of the Galician network from an efficiency perspective. In this thesis, throughout the study of the public construction bonds and the general interest, it is concluded that, the greater the number of parameters used to evaluate a performance, the greater the degree of discretion. Thus, it will be easier to justify any of the possible solutions. After analyzing the adopted decisions in the Galician transportation network, the second conclusion, from a historical perspective and specific representative cases, is that the decisions we adopted in public construction in general, and in roads, in particular, not only they depend on a parametric evaluation system, but also they are determined by the hierarchical structure of the group that adopts the decision. Only decisions that do not change the hierarchical order can be made so that they are not blocked by members of the group that lose hierarchy. Depending on the hierarchical structure, one or another decision would be adopted.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectObras públicas-Evaluaciónes_ES
dc.subjectCarreteras-Derecho-Galicia-Legislaciónes_ES
dc.subjectCarreteras-Diseño y construcción-Galiciaes_ES
dc.subjectInterés público-Derecho-Legislaciónes_ES
dc.titleAnálisis de la eficacia y la eficiencia del proceso de implantación de infraestructuras de transporte en Galicia: Incidencia de la rentabilidad sociales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem