Mulleres e docencia na etapa de educación infantil
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/18531Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Mulleres e docencia na etapa de educación infantilTítulo(s) alternativo(s)
Women and Teaching in Early Childhood EducationAutor(es)
Data
2014Cita bibliográfica
Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 2014, 5: 357-371 ISSN: 2173-9811
Resumo
[Resumo] Neste artigo reflexiónase sobre os estereotipos presentes con relación ao traballo do ensino desenvolvido polas mulleres con crianzas da etapa de educación infantil, así como a influencia do contexto sociopolítico e económico en tales percepcións. Detrás dunha maior ou menor preocupación política pola creación e a mellora de servizos públicos na escolarización dos máis pequenos está tamén a maior ou menor preocupación política dun país en que as mulleres traballen. Por tanto, preocuparse politicamente por este tramo da escolaridade e polos profesionais que traballan nel leva implícita unha preocupación pola busca de equidade no tocante ás mulleres. Por un lado, porque son moitas as mulleres que traballan no sector da educación infantil. E, polo outro, porque a presenza de institucións do primeiro ciclo nesta etapa facilita a emancipación das mulleres de roles tradicionais, ao ofrecerse un marco educativo apropiado para os fillos que lles permite ter a oportunidade de se incorporaren ao mundo do traballo remunerado. [Abstract] In this article we examine stereotypes present in relation to the work of teaching developed by women with children in early childhood education, and the influence of socio-political and economic context within such perceptions. Behind a varying political concern for the creation and improvement of public services in the education of early ages, there is also a greater degree of political concern in a country because women work. Therefore political worry in this period of schooling and the professionals who work on it implies a concern for equity in relation to women. On one hand, because there are many women who work in early childhood education; and secondly, because the presence of primary schools will facilitate the emancipation of women from traditional roles, giving them the opportunity to enter the world of paid work.
Palabras chave
Educación infantil
Discriminación
Xénero
Ensino
Early childhood education
Discrimination
Gender
Teaching
Discriminación
Xénero
Ensino
Early childhood education
Discrimination
Gender
Teaching
ISSN
2173-9811