Buscar
Mostrando ítems 1-5 de 5
Estudos feministas da discapacidade, educación e cidadanía
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumen] Para as mulleres con discapacidade, a súa andaina social na loita pola cidadanía atopou na educación un instrumento de influencia. Entre outras cuestións, os Estudios Feministas da Discapacidade analizan desde ...
Quince años de la Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación (1997-2011)
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumen] Examinamos los primeros quince años de la Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, Revista concebida, en sus inicios, para que sirviese de cauce para el intercambio y la difusión de la investigación ...
A inclusión das persoas con discapacidade nas universidades presenciais desde o punto de vista dos seus pares: a perspectiva de xénero
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumo] A inclusión social das persoas con discapacidade é unha das prioridades das sociedades avanzadas, mais só pode acadarse plenamente en contornos normalizados. Aínda que a xente nova con discapacidade está a acceder ...
O mito do éxito escolar das rapazas
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumo] A aparente igualdade entre rapazas e rapaces nas aulas oculta camiños históricos diferentes, marcados por relacións de xénero desiguais, que persisten nelas de forma sutil. Baixo a sospeita de que tras o discurso ...
Do gobernar es poblar ao educar es argentinizar: emigrantes e educación na Arxentina finisecular
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumo] A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que ...