Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
A inclusión das persoas con discapacidade nas universidades presenciais desde o punto de vista dos seus pares: a perspectiva de xénero
(Universidade da Coruña, 2013)
[Resumo] A inclusión social das persoas con discapacidade é unha das prioridades das sociedades avanzadas, mais só pode acadarse plenamente en contornos normalizados. Aínda que a xente nova con discapacidade está a acceder ...
A fenda entre a igualdade legal e a real. A educación como eixe chave nos plans de igualdade
(Universidade da Coruña, 2014)
[Resumo] O recoñecemento da igualdade formal na lexislación levouse a cabo en todos os niveis –internacional, europeo e estatal– por parte dos organismos e as administracións públicas. Así mesmo, desenvolvéronse plans de ...
Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Descrición do legado e a traxectoria vital de trinta e sete mulleres que, coas súas actitudes persoais e desde perspectivas ideolóxicas diferentes, destacaron de maneira especial no primeiro terzo do século XX.
(Re)construíndo o coñecemento. VI Xornada Universitaria Galega en Xénero
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)