Buscar
Mostrando ítems 1-8 de 8
Joaquim Pintassilgo e Luís Alberto Alves. Roteiros da Inovação Pedagógica: Escolas e experiências de referência em Portugal no século XX Lisboa: Instituto de Educação da Universidade de Lisboa, 2019, 542 pp. ISBN 978-989-8753-50-2 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] A obra é o resultado do proxecto de investigación que tivo como principal obxectivo, tal como describe Joaquim Pintassilgo no primeiro capítulo, a determinación dun conxunto amplo de escolas e experiencias ...
Narciso de Gabriel. Elisa e Marcela. Amigas e amantes Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 2019, 212 pp. ISBN: 978-84-9121-492-2 | Madrid: Morata, 2019, 304 pp. ISBN: 978-84-7112-922-2 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Estamos diante dun traballo realizado con obxetividade e moito empeño, en torno á historia real de duas mulleres maestras. Amparado nunha investigación coidada e minuciosa, o profesor de Gabriel achéganos un relato ...
Joseph Lancaster. Mejoras en la educación para las clases industriosas de la comunidad Madrid: Morata; Colección Clásicos de la Educación de la Sociedad Española de Historia de la Educación, 2019. Estudo introdutorio de Miryam Carreño Rivero. 236 pp. ISBN: 978-84-7112-949-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Joseph Lancaster foi un dos iniciadores dunha modalidade nova e de máis complexa factura do chamado ensino monitorial ou mutuo escolar. A presente edición en castelán reproduce a edición de 1805, a partir da ...
Ana L. Paz. Ser músico em Portugal: trajetórias do aprender a ser génio, finais do século XIX – inícios do século XX Santo Tirso: De Facto Editores, 2018, 160 pp. ISBN:978-989-85-5788-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] É un close-up sobre o microcosmo musical portugués, entre 1868 e 1930, que descobre, por unha banda, un obxecto historiográfico, descoñecido, ou moitas veces esquencido: o musical; e, doutra banda, explora o ...
Mercedes Gómez Blesa. Modernas y vanguardistas. Las mujeres-faro en la Edad de Plata Madrid: Ediciones Huso, 2019, 639 pp. (4ª ed.). ISBN: 978-84-949090-0-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Descrición do legado e a traxectoria vital de trinta e sete mulleres que, coas súas actitudes persoais e desde perspectivas ideolóxicas diferentes, destacaron de maneira especial no primeiro terzo do século XX.
María del Mar del Pozo Andrés (coord.). Madrid, ciudad educadora, 1898-1938. Memoria de la escuela pública. Ensayos en torno a una exposición Madrid: Ayuntamiento de Madrid/Oficina de Derechos Humanos y Memoria, 2019, 466 pp. ISBN: 978-84-7812-800-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Crónica da exposición gráfica e informativa sobre o patrimonio do Concello de Madrid relativo ao sistema escolar público durante o período de tempo que vai desde 1898, momento da perda definitiva das últimas ...
Mirella D’Ascenzo. Per una storia delle scuola all’aperto in Italia Pisa: Edizioni ETS, 2018, 292 pp. ISBN 978-88-46-75378-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] As escolas ao aire libre foron unha creación moi innovadora nos primeiros anos do século XX. Apareceron nun contexto de loita contra a enfermidade infantil, especialmente a tuberculose, e tiveron no pediatra alemán ...
Eva Baptista. Associação das Creches de Santa Marinha: Espaço de Modernidade Educativa Porto: CITCEM, 2018. 262 pp. ISBN 978-989-20-8520-3 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] A monografía presenta de forma axustada o proceso de investigación en torno á educación da primeira infancia, ao mesmo tempo que analiza e permite o acceso ao acervo documental da Asociación das Garderías de Santa ...