Search
Now showing items 1-10 of 46
Influencias da psicoloxía internacional na Psicoloxía Pedagógica (1919) d eXoán V. Viqueira
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] O prestixioso intelectual Xoán Vicente
Viqueira (1886-1924), humanista e unha das
personalidades sobranceiras das Irman-
dadades da Fala, un movemento pola recupe-
ración da lingua galega que se activou en
1916, ...
L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936) [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)
[Resumo] Book review: L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.) (2018). Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936). Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ...
María del Mar del Pozo Andrés (coord.). Madrid, ciudad educadora, 1898-1938. Memoria de la escuela pública. Ensayos en torno a una exposición Madrid: Ayuntamiento de Madrid/Oficina de Derechos Humanos y Memoria, 2019, 466 pp. ISBN: 978-84-7812-800-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Crónica da exposición gráfica e informativa sobre o patrimonio do Concello de Madrid relativo ao sistema escolar público durante o período de tempo que vai desde 1898, momento da perda definitiva das últimas ...
Joseph Lancaster. Mejoras en la educación para las clases industriosas de la comunidad Madrid: Morata; Colección Clásicos de la Educación de la Sociedad Española de Historia de la Educación, 2019. Estudo introdutorio de Miryam Carreño Rivero. 236 pp. ISBN: 978-84-7112-949-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Joseph Lancaster foi un dos iniciadores dunha modalidade nova e de máis complexa factura do chamado ensino monitorial ou mutuo escolar. A presente edición en castelán reproduce a edición de 1805, a partir da ...
LÁZARO LORENTE, Luis Miguel (2021). La ‘nueva Atenas’ del Mediterráneo. Vicente Blasco Ibáñez, cultura y educación populares en Valencia (1890-1931). Valencia: Institució Alfons el Magnanim, 640 pp. ISBN: 978-84-7822-868-3
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-10)
[Resumo] Unha importante monografía académica sobre os programas e impulsos educativos e culturais do republicanismo político español no tempo da Restauración, a través da figura do escritor Vicente Blasco Ibañez.
Constancio Romeo Lasarte (1852-1917), un educador anarquista en Galicia
(Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostela, 2022-08-09)
[Abstract] Galicia at the turn of the 20th century was characterised by its intense rurality and submission to political and religious power, but also by the spaces of social and cultural conflict and dissent created by ...
Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2021-07-13)
[Resumo] A análise de dúas pedagoxías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dous especialistas e atendendo a once asuntos relevantes.
Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2021-07-13)
[Resumo] Unha expresión positiva do actual momento da historiografía educativa brasileira, aberta a interrogantes de investigación e temáticas novas.
A Nova Educación (1921-2021) (LIEN): a Ligue Internationale pour L'Éducation Nouvelle
(Universidade da Coruña, 2021-07-07)
[Resumo] Procúrase presentar un “estado da cuestión” sobre os aspectos históricos, conceptuais, definitorios, marcas de influencia e desenvolvementos da investigación histórico-educativa relativa ao movemento internacional ...
Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia
(Universidade da Coruña, 2021-07-09)
[Resumo] Ata onde chegou a impregnación do movemento internacional da Escola Nova e Activa en Galiza ao longo das primeiras décadas do século XX? Esta é a cuestión que pretendemos responder e desenvolver, para o que ...