Listar2. Publicacións UDC por tema "Publicidade"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
A violencia da representación: a herdanza do discurso colonial nas imaxes contemporáneas das mulleres negras
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] O modo habitual de representación das mulleres negras na cultura occidental contemporánea é herdeiro directo dos discursos forxados durante o colonialismo pola antropoloxía e a ciencia, conducentes a lexitimar a ... -
Nuevos roles profesionales dentro de la agencia publicitaria en la era digital
(Universidade da Coruña, 2017)[Resumen] Este artículo explora los diferentes roles profesionales en agencias de publicidad digital y las tareas que estos profesionales realizan a partir de la revolución que la tecnología ha generado dentro y fuera de ... -
Publicidade e lingua galega na prensa escrita. Estudo dun corpus composto por materiais de cinco xornais galegos
(Universidade da Coruña, 2005)[Resumo] Neste traballo presentamos unha cata na situación do galego nos xornais do país a través do exame da lingua dos textos publicitarios que neles se insiren. A nosa tese consiste en que a diversa posición que cada ...