Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDíaz Balado, Alicia
dc.date.accessioned2016-05-26T08:24:52Z
dc.date.available2016-05-26T08:24:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationDíaz Balado, A. (2014). Oralidade e escrita na cultura popular: Os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 17, 99-111. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4091
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16823
dc.description.abstract[RESUMO] O avance na consolidación do modelo económico capitalista esixía racionalizar a medida do tempo nos diferentes territorios europeos, tanto para o fomento da productividade económica, como para o ‘disciplinamento’ social. Así, o calendario, que fora unha mediación característica, pero tamén variable, da sociedade tradicional, foise convertendo durante a Modernidade tardía e a Contemporaneidade nunha publicación impresa crecentemente popular, paulatinamente normalizada como xénero impreso. Como obxecto de consumo cultural, o calendario ou almanaque incorporou novidades científicas nas súas páxinas publicitarias, conxuntamente cos contidos máis tradicionais e desenvolveu un rol formativo en contextos informais de educación
dc.description.abstract[ABSTRACT] The consolidation of capitalism made it necessary to rationalize the measurement of time in different areas of Europe for two reasons – to foster economic productivity and to achieve social discipline. Thus the calendar, which had been a typical, but variable measurement, gradually became an increasingly popular printed publication in late modernity and contemporary times. As an object of cultural consumption, the calendar or almanac started to include scientific innovations in the form of advertisements, in addition to its traditional contents. The calendar also played an important role in informal educational settings.
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade da Coruña
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4091
dc.rights.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4091
dc.subjectCalendario
dc.subjectTradición oral
dc.subjectImpresos
dc.subjectModernidade
dc.subjectConsumo cultural
dc.subjectEducación informal
dc.subjectCalendar
dc.subjectOral tradition
dc.subjectPrinted materials
dc.subjectModernity
dc.subjectCultural consumption
dc.subjectBourgeois society
dc.subjectCultural reproduction Informal Education
dc.titleOralidade e escrita na cultura popular: os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana
dc.title.alternativeOral tradition and writing in popular culture: printed calendars, a transition towards written culture in urban society
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
UDC.journalTitleSarmiento
UDC.issue17
UDC.startPage99
UDC.endPage111


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem