Mostrar o rexistro simple do ítem
Movemento feminista e educación en Galiza: 1970-1990
dc.contributor.author | Mariño Costales, Mariam | |
dc.date.accessioned | 2016-05-26T08:24:49Z | |
dc.date.available | 2016-05-26T08:24:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Mariño Costales, M. (2014). Movemento feminista e educación en Galiza: 1970-1990. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 17, 37-54. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4081 | |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/16809 | |
dc.description.abstract | [RESUMO] Co obxectivo de contribuír á reflexión sobre os espazos e ámbitos de relacións sociais vinculados coa educación e as lóxicas destinadas á transformación de modelos e contidos relacionados coa aprendizaxe, neste artigo tómase como eixo de análise a rede de relacións xerada pola actividade de organizacións feministas en Galiza desde 1970 ata 1990. Segundo a hipótese manexada aquí, na citada rede articúlanse críticas, propostas e estratexias de loita que insisten de xeito particular na necesidade de repensar e mudar os procesos de marxinalización, discriminación e inxustiza social inscritos nas relacións establecidas de xeito dominante entre sexos, xéneros e sexualidades. Ditas propostas non restrinxen a educación ás fronteiras dos espazos académicos escolares, pois actívanse coa intención de ser aplicadas a nivel externo e interno; no persoal, nos propios agrupamentos e en todos os espazos e ámbitos de relacións sociais | |
dc.description.abstract | [ABSTRACT] In order to shed light on the spaces and areas related to education and the logic behind the transformation of learning models and contents, this article focuses on an analysis of the network of relations generated by the activity of feminist organizations carried out in Galicia from 1970 to 1990. According to the hypothesis put forth here, these networks served to coordinate criticism, proposals and strategies which insisted particularly on the need to rethink and change the struggle against the processes of exclusion, discrimination and social injustice inherent to relations marked by dominance between sexes, genders and sexualities. These proposals did not limit education to the confines of academic spaces; rather the aim was that they be applied on internal and external levels, in the personal domain, as well as in the organizations themselves and in all areas and fields where social relations take place | |
dc.language.iso | glg | |
dc.publisher | Universidade da Coruña | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4081 | |
dc.subject | Feminismo | |
dc.subject | Educación | |
dc.subject | Lóxicas sociosexuais | |
dc.subject | Movementos sociais | |
dc.subject | Cambio social | |
dc.subject | Feminism | |
dc.subject | Sociosexual logic | |
dc.subject | Social movements | |
dc.subject | Social change | |
dc.title | Movemento feminista e educación en Galiza: 1970-1990 | |
dc.title.alternative | The Feminist Movement and Education in Galicia: 1970-1990 | |
dc.type | journal article | |
dc.rights.accessRights | open access | |
UDC.journalTitle | Sarmiento | |
UDC.issue | 17 | |
UDC.startPage | 37 | |
UDC.endPage | 53 |