Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aportaciones de David Popper en la enseñanza del violonchelo

Thumbnail
Ver/abrir
LandrisciniMarin_Carolina_TD_2015.pdf (6.128Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16034
Coleccións
  • Teses de doutoramento [2232]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Aportaciones de David Popper en la enseñanza del violonchelo
Autor(es)
Landriscini Marín, Carolina
Director(es)
González Sanmamed, Mercedes
Data
2015
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didáctica
Resumo
[Resumen]En este estudio hemos querido reivindicar y poner en valor la figura de David Popper, a quien muchos de los profesores de violonchelo en la actualidad podemos tomar como ejemplo y fuente de inspiración. David Popper fue un pionero desde muchos puntos de vista. Él fue el primer profesor de la Academia de Música de Budapest, y se encontró, al iniciar su carrera como docente, con una tremenda precariedad de recursos didácticos y un nivel instrumental muy bajo por parte del alumnado. Popper se puso a componer toda una serie de piezas y un amplio repertorio que contribuyeron al enriquecimiento del panorama musical de Hungría hasta convertir a los violonchelistas provenientes de esta tradición en un colectivo destacado a nivel internacional ya bien entrado el siglo XX. Hemos dividido este trabajo en ocho capítulos: 1. Características del violonchelo y de su arco 2. Grandes violonchelistas y escuelas a lo largo de la historia 3. David Popper y su obra 4. Proyección de la obra de Popper en el contexto de la enseñanza del violonchelo en diversos conservatorios de España y Francia 5. Práctica e investigación en la enseñanza y aprendizaje del violonchelo: técnica, recursos, profesorado y alumnado 6. Diseño metodológico de la investigación 7. Informe de investigación 8. Conclusiones El enfoque metodológico elegido ha sido cualitativo. El motivo esencial para la elección de este método de investigación viene determinado por las características del objeto de estudio y por nuestros propósitos de investigación.
 
[Resumo]Neste estudio quixemos reivindicar e poñer en valor a figura de David Popper, a quen moitos dos profesores de violoncelo na actualidade podemos tomar como exemplo e fonte de inspiración. David Popper foi un pionero desde moitos puntos de vista. Foi o primeiro profesor da Academia de Música de Budapest, e encontrouse, ao inicio da súa carreira como docente, cunha tremenda precariedade de recursos didácticos e un nivel instrumental moi baixo pola parte do alumnado. Popper puxose a compoñer toda unha serie de pezas e repertorio que contribuiron ao enrequecimento do panorama musical de Hungría hasta convertir aos violoncelistas provenientes desta tradición nun colectivo destacado a nivel internacional xa ben entrado o século XX. Dividimos este traballo en oito capítulos: 1. Características do violoncelo e do seu arco 2. Grandes violoncelistas e escolas ao longo da historia 3. David Popper e a súa obra 4. Proxección da obra de Popper no contexto do ensino do violoncelo en diversos conservatorios de España e Francia 5. Práctica e investigación no ensino e aprendizaxe do violoncelo: técnica, recursos, profesorado e alumnado 6. Diseño metodolóxico da investigación 7. Informe de investigación 8.Conclusions O enfoque metodolóxico elixido foi cualitativo. O motivo esencial da elección deste método de investigación vén determinado polas características do obxecto de estudio e polos nosos propósitos de investigación.
 
[Abstract]In this study we wanted to reclaim and to value David Popper’s figure, to whom many present cello teachers can take as an example and source of inspiration. David Popper was a pioneer from many points of view. He was the first cello teacher at the Budapest Academy of Music and there he found at the beginning of his career as a professor a huge scarcity of resources and a very low instrumental level of the students. Popper started composing an important number of pieces for cello and repertoire which contributed to the enrichment of the hungarian musical landscape. This helped to turn the cellists coming from this school to a internationally leading group throughout the XXth century. We have divided this dissertation in eight chapters: 1. Characteristics of the cello and its bow 2. Great cellists and schools throughout the history 3. David Popper and his work 4. Projection of Popper’s work in the context of cello teaching at several conservatories in Spain and France. 5. Practice and research in cello teaching and learning: technique, resources, professorate and student body 6. Methodological design of the research 7. Research report 8. Conclusions The chosen methodological approach has been qualitative. The essencial reason for the choice of this research method has been determined by the features of the object under study and our research purposes.
 
Palabras chave
Violonchelo-Didáctica
Popper, David
Música-Estudio y enseñanza
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións