Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCarreiro Otero, María
dc.contributor.authorCalvo Salve, Miguel Ángel
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Proxectos Arquitectónicos e Urbanismoes_ES
dc.date.accessioned2016-01-28T18:54:58Z
dc.date.available2016-01-28T18:54:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/15947
dc.description.abstract[Resumen]Esta Tesis Doctoral explora en profundidad la obra de Marcel Breuer, buscando sus orígenes en su estancia en la Bauhaus, en la que participa como alumno y maestro. Trataremos de descubrir como la práctica pedagógica de maestros y artistas como Itten, Klee, Kandinsky, Albers, Moholy-Nagy y Gropius en especial, con quienes manifiesta conexión y afinidad, contribuyó y en qué medida, no solo a la formación de Marcel Breuer, sino también como se pueden reconocer en su obra posterior. Descubriremos como se vislumbran otras presencias, en unos casos serán más tangenciales, momentáneas o temporales como el caso de la obra y pensamiento de Le Corbusier, Mies y Hilberseimer, y en otros casos serán muy posteriores a su proceso de formación, durante su madurez, contactos específicos que dejarán en Breuer una impronta que marcará su arquitectura posterior, como es el caso de su colaboración con el ingeniero italiano Pier Luigi Nervi. Es de especial interés, percibir como la investigación formal de las mismas descubrirán en estado latente los regresos al origen, relación esta que nos permitirá comprender la verdadera e inmensa aportación de este creador a la arquitectura.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]Esta Tese Doutoral explora en profundidade a obra de Marcel Breuer, buscando as súas orixes na súa estancia na Bauhaus, na que participa como alumno e mestre, e trata de descubrir como a práctica pedagóxica de mestres e artistas como Itten, Klee, Kandinsky, Albers, Moholy-Nagy e Gropius en especial, con quen manifesta conexión e afinidade, contribuíu e en que medida, non só á formación de Marcel Breuer, senón tamén como se pode recoñecer na súa obra posterior. Descubriremos como se albiscan outras presenzas, nuns casos serán máis tangenciais, momentáneas ou temporais como e o caso da obra e pensamento de Le Corbusier, Mies e Hilberseimer, e noutros casos serán moi posteriores ao seu proceso de formación, durante a súa madurez, contactos específicos que deixarán en Breuer un sinal que marcará a súa arquitectura posterior, como é o caso da súa colaboración co enxeñeiro italiano Pier Luigi Nervi. É de especial interese, percibir como a investigación formal das mesmas descubrirán en estado latente os regresos á orixe, relación esta que nos permitirá comprender a verdadeira e inmensa achega deste creador á arquitectura.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]This PhD dissertation explores in depth the work of Marcel Breuer, looking for his origins in his time at the Bauhaus, in which he participates as student and master, and try to discover like the pedagogical practice of artists as Itten, Klee, Kandinsky, Albers, Moholy-Nagy and Gropius especially, those who manifest connection and affinity, and to what extent contributed not only to the training of Marcel Breuer, but also how it can be recognized in his later work. We will discover a glimpse of other presences, in some cases will be more tangential, or temporary as the case of the work and thought of Le Corbusier, Mies and Hilberseimer, and in other cases will be after his process of training, during his maturity, specific contacts that will leave in Breuer a print that will mark his later architecture, as it is the case of his collaboration with the Italian engineer Pier Luigi Nervi. It is of special interest, perceive how the formal investigation of it, will discover in latent state the returns to the origin, relationships that will enable us to comprise the real and immense contribution of this creator to the architecture.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectBreuer, Marcel, 1902-1981-Crítica e interpretaciónes_ES
dc.subjectArquitectura-20ºsigloes_ES
dc.subjectMovimiento moderno (Arquitectura)es_ES
dc.titleLa experiencia de la arquitectura de Marcel Breuer: presencias, materia, estructura y composiciónes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem