Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorÁlvarez Sousa, Antón
dc.contributor.authorMartínez Rodríguez, Ana María
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2015-11-16T19:39:12Z
dc.date.available2015-11-16T19:39:12Z
dc.date.issued2015-11-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/15548
dc.description.abstract[Resumen] El objetivo de la investigación se centra en conocer cómo es percibida la imagen turística de Venezuela en el extranjero y cuáles factores intervienen en su creación. Se toma como factores principales los aspectos cognitivos y afectivos para la creación de la imagen referencial del destino. En general, el país es un destino turístico bien valorado, llegándose a destacar como un lugar agradable, diverso e interesante, con importantes referencias culturales, sociales, gastronómicas y turísticas y una forma de ser del venezolano muy alegre, hospitalario y amable, sin embargo; existen factores externos al sector del turismo, como la inseguridad y la situación social y política, que afectan de manera directa la percepción de la imagen del país.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O obxectivo da investigación céntrase en coñecer como é percibida a imaxe turística de Venezuela no estranxeiro e cales factores interveñen na súa creación. Toma como factores principais os aspectos cognitivos e afectivos para a creación da imaxe referencial do destino. En xeral, o país é un destino turístico ben valorado, chegando a destacarse como un lugar agradable, diverso e interesante, con importantes referencias culturais, sociais, gastronómicas e turísticas e unha forma de ser do venezolano moi alegre, hospitalario e amable, no obstante; existen factores externos ao sector do turismo, como a inseguridade e a situación social e política, que afectan de xeito directo a percepción da imaxe do país.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The objective of the research focuses on knowing how it is perceived Venezuela's tourism image abroad and what factors are involved in its creation. It takes as main factors cognitive and affective aspects for creating referential destination image. Overall, the country is a well worth destination, reaching stand out as a nice, diverse and interesting place, with important cultural, social, culinary and touristic references and a way of being very cheerful, hospitable and friendly Venezuelan people, besides; there are external factors to tourism, such as insecurity and social and political situation, which directly affect the perception of the country's image.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectImagenes_ES
dc.subjectImagen percibidaes_ES
dc.subjectImagen cognitivaes_ES
dc.subjectImagen afectivaes_ES
dc.subjectMotivaciónes_ES
dc.subjectFuentes de informaciónes_ES
dc.subjectImaxees_ES
dc.subjectImaxe percibidaes_ES
dc.subjectImaxe cognitivaes_ES
dc.subjectImaxe afectivaes_ES
dc.subjectPerceived imagees_ES
dc.subjectImage cognitivees_ES
dc.subjectEmotional imagees_ES
dc.subjectMotivationes_ES
dc.subjectInformation sourceses_ES
dc.titleImagen percibida de Venezuela por los turistas que visitan la ciudad de Barcelona-Españaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.SOC). Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos.


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem