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dc.contributor.advisorCarral Couce, Luis
dc.contributor.authorVilla Caro, Raúl
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Enxeñaría Naval e Oceánica|es_ES
dc.date.accessioned2015-07-09T15:02:54Z
dc.date.available2015-07-09T15:02:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/14759
dc.description.abstract[Resumen] A pesar del papel importante que representa en un buque su maquinaria de propulsión, cuando un buque ocupa su atraque para llevar a cabo las operaciones de carga y descarga, su propulsión es desplazada a un segundo plano, y el buque queda a merced de las condiciones atmosféricas de viento y corriente del lugar, que le obligan a ser amarrado al muelle. El amarre es el sistema que menos ha evolucionado en los buques. Se basa en un principio que apenas ha sido modificado a lo largo de la historia. Junto al fondeo, forman los sistemas más arcaicos de la tectologfa naval, pero a diferencia de este, el amarre se debería prestar más a la evolución, ya que un buque no se mueve una vez se amarra. Es necesario realizar un análisis de la escasa normativa existente relacionada con los equipos de amarre, para que se pueda navegar con rumbo a una estandarización de los citados equipos, fundamentada en todas las normas ISO y reglamentos de las Sociedades de Clasificación de buques. Los accidentes en las operaciones de amarre pueden tener consecuencias muy graves para el personal. Nuevos y revolucionarios sistemas de amarre pueden ayudar a reducir estos accidentes.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A pesar do importante papel que xoga nun buque a súa maquinaria de propulsión, cando un buque aproveita a súa atracada para levar a cabo as operacións de carga e descarga a súa propulsión é desprazada a un segundo plano, e o buque queda a mercé das condicións atmosféricas de vento e corrente do lugar, que o abrigan a ser amarrado ao peirao. O amarre é o sistema que menos evolucionou nos buques. Baséase nun principio que apenas foi modificado ao longo da historia. Xunto ao fondeo, constitúe un dos sistemas máis arcaicos da tecnoloxía naval, mais a diferenza deste, o amarre debería prestarse máis á evolución, xa que un buque non se move unha vez que se amarra. É necesario realizarmos unha análise da escasa normativa existente relacionada cos equipos de amarre para podermos navegar con rumbo a unha estandarización dos citados equipos, fundamentada en todas as normas ISO e os regulamentos das sociedades de clasificación de buques. Os accidentes nas operacións de amarre poden ter consecuencias moi graves para o persoal. Noves e revolucionarios sistemas de amarre poden axudar a reducir estes accidentes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Despite the fact that the machinery plays an important role in a ship, propulsion is shifted to a background when the ship takes its berth to perform the loading and unloading operations, being left at the merey of the atmospheric conditions of wind and current, and, for such reason, requiring to be moored to the pier. The mooring is the onboard system that has less evolved. lt is based on a principie that has hardly been modified throughout history. Mooring and anchoring represent the most archaic systems of naval technology, but unlike anchoring, mooring systems should be more sensitive to further evolvement, since the ship does not move once it has been moored. lt is necessary to analyze the limited existing regulations related to mooring equipment in arder to navigate toward a standardization of such equipment, based on al liSO standards and regulations by ship classification societies. Accidents in mooring operations could result in very serious harms for the personnel. Revolutionary new mooring systems could help reduce mishaps.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectBuqueses_ES
dc.subjectAmarre (Marina)es_ES
dc.titleSistemas de amarre en buques : situación actual y evolución futuraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


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