Sistemas de amarre en buques : situación actual y evolución futura

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/14759Coleccións
- Teses de doutoramento [2227]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Sistemas de amarre en buques : situación actual y evolución futuraAutor(es)
Director(es)
Carral Couce, LuisData
2015Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Departamento de Enxeñaría Naval e Oceánica|Resumo
[Resumen]
A pesar del papel importante que representa en un buque su maquinaria de
propulsión, cuando un buque ocupa su atraque para llevar a cabo las
operaciones de carga y descarga, su propulsión es desplazada a un
segundo plano, y el buque queda a merced de las condiciones atmosféricas
de viento y corriente del lugar, que le obligan a ser amarrado al muelle.
El amarre es el sistema que menos ha evolucionado en los buques. Se basa
en un principio que apenas ha sido modificado a lo largo de la historia. Junto
al fondeo, forman los sistemas más arcaicos de la tectologfa naval, pero a
diferencia de este, el amarre se debería prestar más a la evolución, ya que
un buque no se mueve una vez se amarra.
Es necesario realizar un análisis de la escasa normativa existente
relacionada con los equipos de amarre, para que se pueda navegar con
rumbo a una estandarización de los citados equipos, fundamentada en todas
las normas ISO y reglamentos de las Sociedades de Clasificación de
buques.
Los accidentes en las operaciones de amarre pueden tener consecuencias
muy graves para el personal. Nuevos y revolucionarios sistemas de amarre
pueden ayudar a reducir estos accidentes. [Resumo]
A pesar do importante papel que xoga nun buque a súa maquinaria de
propulsión, cando un buque aproveita a súa atracada para levar a cabo as
operacións de carga e descarga a súa propulsión é desprazada a un
segundo plano, e o buque queda a mercé das condicións atmosféricas de
vento e corrente do lugar, que o abrigan a ser amarrado ao peirao.
O amarre é o sistema que menos evolucionou nos buques. Baséase nun
principio que apenas foi modificado ao longo da historia. Xunto ao fondeo,
constitúe un dos sistemas máis arcaicos da tecnoloxía naval, mais a
diferenza deste, o amarre debería prestarse máis á evolución, xa que un
buque non se move unha vez que se amarra.
É necesario realizarmos unha análise da escasa normativa existente
relacionada cos equipos de amarre para podermos navegar con rumbo a
unha estandarización dos citados equipos, fundamentada en todas as
normas ISO e os regulamentos das sociedades de clasificación de buques.
Os accidentes nas operacións de amarre poden ter consecuencias moi
graves para o persoal. Noves e revolucionarios sistemas de amarre poden
axudar a reducir estes accidentes. [Abstract]
Despite the fact that the machinery plays an important role in a ship,
propulsion is shifted to a background when the ship takes its berth to perform
the loading and unloading operations, being left at the merey of the
atmospheric conditions of wind and current, and, for such reason, requiring to
be moored to the pier.
The mooring is the onboard system that has less evolved. lt is based on a
principie that has hardly been modified throughout history. Mooring and
anchoring represent the most archaic systems of naval technology, but unlike
anchoring, mooring systems should be more sensitive to further evolvement,
since the ship does not move once it has been moored. lt is necessary to analyze the limited existing regulations related to mooring
equipment in arder to navigate toward a standardization of such equipment,
based on al liSO standards and regulations by ship classification societies.
Accidents in mooring operations could result in very serious harms for the
personnel. Revolutionary new mooring systems could help reduce mishaps.
Palabras chave
Buques
Amarre (Marina)
Amarre (Marina)
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido