Mostrar o rexistro simple do ítem
A coordinación entre a Unidade de Atención Temperá e os centros escolares: un estudio descriptivo das vivencias dos profesionais e das familias
dc.contributor.advisor | Pousada García, Thais | |
dc.contributor.author | Giráldez Míguez, Inmaculada | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúde | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-09-12T10:22:53Z | |
dc.date.available | 2014-09-12T10:22:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/12510 | |
dc.description.abstract | Obxectivo: O obxectivo principal deste estudo é ofrecer unha perspectiva transdisciplinar da coordinación que se vén realizando na AT por parte dos terapeutas ocupacionais e outros profesionais afíns dunha UAT, os docentes e os familiares Metodoloxía: Empregouse a metodoloxía cualitativa, dentro desta céntrase no método fenomenolóxico. Na selección dos participantes realizouse unha mostraxe teórico intencionado. Como métodos de recollida de datos se utilizáronse tres técnicas; documentais, conversacionais e observacionais. Resultados: Tras a análise dos datos obtéñense un total de 7 categorías “Contacto inicial”, “Necesidade de formalidade nas solicitudes”, “Implicación profesional e persoal”, “Necesidade de compartila información”, “Niveis de coordinación”, “O papel da familia” e “Necesidades detectadas”. Conclusións: O fin último é conseguir a plena inclusión dos nenos con discapacidade e as súas familias no entorno natural, polo que, se fai evidente a necesidade de realizar esforzos para avaliar a coordinación conseguida e realizar propostas para a súa mellora. É tamén importante potenciar a coordinación e dotar de recursos e estratexias os profesionais implicados. Isto require de cambios sobre todos os niveis; institucional, persoal e cultural. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.rights | Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido | es_ES |
dc.subject | Coordinación | es_ES |
dc.subject | Unidade de atención temperá | es_ES |
dc.subject | Educación infantil | es_ES |
dc.subject | Necesidades educativas de apoio específico | es_ES |
dc.subject | Tranversalidade | es_ES |
dc.title | A coordinación entre a Unidade de Atención Temperá e os centros escolares: un estudio descriptivo das vivencias dos profesionais e das familias | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.description.traballos | Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2013/2014 |