Funcións, responsabilidade e autoridade dos recursos humanos na implementación dun sistema de xestión da seguridade e a saúde no traballo
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/12077Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Funcións, responsabilidade e autoridade dos recursos humanos na implementación dun sistema de xestión da seguridade e a saúde no traballoTítulo(s) alternativo(s)
Functions, responsibility and authorityof human resources in the implementation of asecurity and safety management system at workAutor(es)
Data
2012Cita bibliográfica
Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 2012, 3: 55-68. ISSN: 2173-9811
Resumo
[Resumo] Un sistema de xestión da seguridade e a saúde no traballo necesita cumprir cuns requisitos xerais e particulares que permitan promover unha serie de boas prácticas para lograr os obxectivos da política aprobada pola organización. A avaliación e o control dos riscos non son unhas tarefas doadas e precisan duns medios materiais e humanos importantes. Na implementacióne operación do sistema de xestión xogan un papel fundamental os recursos humanos dedicados en exclusiva á seguridade e a saúde no traballo. Cómpre establecer o organigrama destes recursos e definir as funcións e responsabilidades de cada unha das áreas que comporán os ervizo de seguridade e saúde da empresa, que os estándares coñecidos non detallan. Neste artigo, partindo do coñecemento das técnicas preventivas, preténdese describir a estrutura dun servizo de prevención complexo, que poderá tomarse como modelo práctico. [Abstract] A security and safety management system in the workplace must fulfil a number of general and particular requirements that allow promoting good practices in order to achieve the objectives of the policy approved by the organization. Risk assessment and control is not an easy task; it requires significant material and human resources. In the implementation and operation of a management system the human resources devoted exclusively to security and safety in theworkplace play an essential role. It is necessary to establish the organization chart of theseresources and to define the functions and responsibilities of each of the areas composing the Security and Safety Service of the company that are not detailed in the known standards. In this work, based on the knowledge of preventive techniques, the structure of a complex prevention service is described. This structure can be used as a practical model.
Palabras chave
Xestión
Seguridade
Saúde
Management
Safety
Health
Seguridade
Saúde
Management
Safety
Health
ISSN
2173-9811