Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSobrino-Freire, Iria
dc.contributor.authorDíaz González, Patricia
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña.Facultade de Ciencias da Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2014-04-01T07:41:58Z
dc.date.available2014-04-01T07:41:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11889
dc.description.abstractO seguinte traballo é unha revisión bibliográfica sobre as adiviñas como xénero da literatura de transmisión oral e as súas posibilidades de traballo na primeira etapa educativa. A finalidade desta revisión é coñecer máis en profundidade as diferentes características destas composicións e as posibilidades didácticas que se agochan detrás das mesmas.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectLiteratura orales_ES
dc.subjectAdiviñases_ES
dc.subjectAdiviñanceiroes_ES
dc.subjectEducación infantiles_ES
dc.subjectPosibilidades didácticases_ES
dc.titleO xénero da adiviña e as súas posibilidades didácticas na educación infantiles_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.EDU). Infantil. Curso 2012/13


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem