O xénero da adiviña e as súas posibilidades didácticas na educación infantil
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11889Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O xénero da adiviña e as súas posibilidades didácticas na educación infantilAutor(es)
Director(es)
Sobrino-Freire, IriaData
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña.Facultade de Ciencias da EducaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.EDU). Infantil. Curso 2012/13Resumo
O seguinte traballo é unha revisión bibliográfica sobre as adiviñas como xénero da literatura de transmisión oral e as súas posibilidades de traballo na primeira etapa educativa. A finalidade desta revisión é coñecer máis en profundidade as diferentes características destas composicións e as posibilidades didácticas que se agochan detrás das mesmas.
Palabras chave
Literatura oral
Adiviñas
Adiviñanceiro
Educación infantil
Posibilidades didácticas
Adiviñas
Adiviñanceiro
Educación infantil
Posibilidades didácticas
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido