14-N: Tratamiento de la información en medios de comunicación

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11749Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
14-N: Tratamiento de la información en medios de comunicaciónAutor(es)
Director(es)
López Rey, José A.Data
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC-SOC). Socioloxía. Curso 2012/2013Resumo
[Resumen]Los medios de comunicación de masas cumplen con una función muy importante: la emisión de información a gran
escala. Sin embargo, los intereses económicos a los que están sujetos pueden condicionar el mensaje y, con ello, la conformación de
la opinión pública. En la presente investigación, mediante un estudio cuantitativo sobre dos grandes medios, se trata de determinar si
efectivamente la información está sometida a filtros que condicionan su calidad, así como el papel de la sociedad civil en la
comunicación. A partir de un hecho de amplia trascendencia, la huelga general del 14-N, los datos obtenidos se contrastan con los
de un periódico digital de planteamiento alternativo. [Abstract]The mass media fullfil a very important fonction: transmit informations on a large scale. However the economic
interests they have to represent could influence to condition the message and with it the compliance of the public opinion. In this
investigation, through a quantitative study about two important media, the purpose is to determine if the media purposely leaked
information which condition this quality, as well as the role of communication in the civil society. As from transcendant act is the
general strike of 14 N, the obtained information will be contrasted with a digital
newspaper and with alternative approaches. [Resumo] Os medios de comunicación de masas cumpren cunha función moi importante: a emisión de información a gran escala.
Nembargantes, os intereses económicos aos que están suxeitos poden condicionar a mensaxe e, con iso, a conformación da opinión
pública. Na presente investigación, mediante un estudo cuantitativo sobre dous grandes medios, trátase de determinar se
efectivamente a información está sometida a filtros que condicionan a súa calidade, así como o papel da sociedade civil na
comunicación. A partir dun feito de ampla trascendencia, a folga xeral do 14-N, os datos obtidos contrástanse cos dun xornal dixital
de plantexamento alternativo.
Palabras chave
Medios de comunicación
Opinión pública
Sociedad civil
14-N
Sociedade civil
Mass media
Public opinion
Civil society
Opinión pública
Sociedad civil
14-N
Sociedade civil
Mass media
Public opinion
Civil society
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido