Comercio minorista en la zona del Obelisco: situación y actitud frente a la crisis
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11746Coleccións
- Socioloxía, Grao en [152]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Comercio minorista en la zona del Obelisco: situación y actitud frente a la crisisTítulo(s) alternativo(s)
Comercio minorista na zona do Obelisco: situación e actitude fronte á criseSmall businesses in the Obelisco Area: situation and attitude towards the crisis
Autor(es)
Director(es)
Veira Veira, José LuisData
2013Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2012/2013Resumo
[Resumen] El presente trabajo pretende hacer una aproximación de carácter profesional a la situación actual del pequeño comercio del centro de A Coruña, concretamente del barrio del Obelisco. Tras un análisis cuantitativo, se han estudiado las estrategias utilizadas por los/as comerciantes a nivel individual y colectivo para solventar la crisis, utilizando las teorías de la elección racional, teoría de juegos y acción colectiva. Una vez analizados los puntos fuertes y puntos débiles de su comportamiento, y las oportunidades y amenazas de su situación, se ha creado un plan estratégico de comunicación y marketing cuyo fin es reflotar el barrio del Obelisco como una zona comercial competitiva y pionera. [Resumo] O presente traballo pretende facer unha aproximación de carácter profesional á situación actual do pequeno comercio do centro da Coruña, concretamente do barrio do Obelisco. Tras unha análise cuantitativa, estudáronse as estratexias utilizadas polos/ás comerciantes a nivel individual e colectivo para solucionar a crise, utilizando as teorías da elección racional, teoría de xogos e da acción colectiva. Unha vez analizados os puntos fortes e puntos débiles do seu comportamento, e as oportunidades e ameazas da súa situación, se creou un plan estratéxico de comunicación e marketing cuxo fin é reflotar o barrio do Obelisco como unha zona comercial competitiva e pioneira. [Abstract] This paper aims to make a professional approach to the current situation of small businesses in the center of A Coruña, specifically in the neighborhood of El Obelisco. After a quantitative analysis, we have studied the strategies used by traders to individually and collectively solve the crisis, using the theories of rational choice, game theory and collective action. After analyzing the strengths and weaknesses of their behavior, and the opportunities and threats of their situation, we have created a strategic plan of marketing and communications aimed to revive the neighborhood of El Obelisco as a pioneer and competitive shopping area.
Palabras chave
Elección racional
Acción colectiva
Marketing social
Comercio minorista
Rational choice
Collective action
Social marketing
Small business
Acción colectiva
Marketing social
Comercio minorista
Rational choice
Collective action
Social marketing
Small business
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido