Mostrar o rexistro simple do ítem
Intervención en conciencia fonológica y velocidad de denominación, en educación infantil, y sus efectos en la lectoescritura
dc.contributor.advisor | González Seijas, Rosa María | |
dc.contributor.author | Dávila Barba, Virginia | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educación | es_ES |
dc.date.accessioned | 2013-10-22T08:13:29Z | |
dc.date.available | 2013-10-22T08:13:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/11541 | |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.rights | Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido | es_ES |
dc.subject | Lectura | es_ES |
dc.subject | Enseñanza primaria | es_ES |
dc.subject | Galicia | es_ES |
dc.title | Intervención en conciencia fonológica y velocidad de denominación, en educación infantil, y sus efectos en la lectoescritura | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
Ficheiros no ítem
Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)
-
Teses de doutoramento [2089]