Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGonzález Seijas, Rosa María
dc.contributor.authorDávila Barba, Virginia
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2013-10-22T08:13:29Z
dc.date.available2013-10-22T08:13:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/11541
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectLecturaes_ES
dc.subjectEnseñanza primariaes_ES
dc.subjectGaliciaes_ES
dc.titleIntervención en conciencia fonológica y velocidad de denominación, en educación infantil, y sus efectos en la lectoescrituraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem