Intervención en conciencia fonológica y velocidad de denominación, en educación infantil, y sus efectos en la lectoescritura

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/11541Colecciones
- Teses de doutoramento [2227]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Intervención en conciencia fonológica y velocidad de denominación, en educación infantil, y sus efectos en la lectoescrituraAutor(es)
Directores
González Seijas, Rosa MaríaFecha
2013Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da EducaciónPalabras clave
Lectura
Enseñanza primaria
Galicia
Enseñanza primaria
Galicia
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido