Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBarreiro Rodríguez, Herminioes_ES
dc.date.accessioned2013-09-26T11:05:40Z
dc.date.available2013-09-26T11:05:40Z
dc.date.issued2011es_ES
dc.identifier.citationBarreiro Rodríguez, H. (2012). Consideracións en torno á investigación histórico-educativa. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 15, 141-146. https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132es_ES
dc.identifier.issn1138-5863es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/10507
dc.description.abstract[Resumo] A incidencia da educación na sociedade rompeu o marco das institucións educativas e lanzounos bruscamente á análise da contorna. Ante esta nova realidade é obrigación do historiador responder de maneira axustada ao interese crecente polo modo de vida das sociedades do pasado para poder comprender a realidade presente.
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132
dc.subjectHerminio Barreiro
dc.subjectInvestigación histórica-educativa
dc.subjectHistoria da educación
dc.subjectPasado
dc.subjectPresente
dc.titleConsideraciones en torno a la investigación histórico-educativa. Sobre objetivos y modeloses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem