Mostrar o rexistro simple do ítem
Consideraciones en torno a la investigación histórico-educativa. Sobre objetivos y modelos
dc.contributor.author | Barreiro Rodríguez, Herminio | es_ES |
dc.date.accessioned | 2013-09-26T11:05:40Z | |
dc.date.available | 2013-09-26T11:05:40Z | |
dc.date.issued | 2011 | es_ES |
dc.identifier.citation | Barreiro Rodríguez, H. (2012). Consideracións en torno á investigación histórico-educativa. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 15, 141-146. https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/10507 | |
dc.description.abstract | [Resumo] A incidencia da educación na sociedade rompeu o marco das institucións educativas e lanzounos bruscamente á análise da contorna. Ante esta nova realidade é obrigación do historiador responder de maneira axustada ao interese crecente polo modo de vida das sociedades do pasado para poder comprender a realidade presente. | |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132 | |
dc.subject | Herminio Barreiro | |
dc.subject | Investigación histórica-educativa | |
dc.subject | Historia da educación | |
dc.subject | Pasado | |
dc.subject | Presente | |
dc.title | Consideraciones en torno a la investigación histórico-educativa. Sobre objetivos y modelos | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |