Mostrar o rexistro simple do ítem
Atribuciones causales y enfoques de aprendizaje, rendimiento académico y competencia bilingües en alumnos de educación secundaria un análisis multivariable
dc.contributor.advisor | Barca Lozano, Alfonso | |
dc.contributor.author | Brenlla-Blanco, Juan-Carlos | |
dc.contributor.other | Universidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didáctica das Ciencias Experimentais | es_ES |
dc.date.accessioned | 2009-10-27T12:28:07Z | |
dc.date.available | 2009-10-27T12:28:07Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-692-8211-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/1015 | |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Bilingüismo | es_ES |
dc.title | Atribuciones causales y enfoques de aprendizaje, rendimiento académico y competencia bilingües en alumnos de educación secundaria un análisis multivariable | es_ES |
dc.type | doctoral thesis | es_ES |
dc.rights.thesis | Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido | en |
dc.rights.thesis | Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido | en |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |
UDC.coleccion | Teses | es_ES |
Ficheiros no ítem
Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)
-
Teses de doutoramento [2227]