Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar por autor 
  •   RUC
  • Listar por autor
  •   RUC
  • Listar por autor
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar por autor "Veiga Río, Emilio J."

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orde:

Resultados:

Mostrando ítems 1-10 de 10

  • título
  • data de publicación
  • data de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A mediación, conflictividade e violencia nas escolas: a intervención psicopedagóxica 

      Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 2007)
    • Actitudes del profesorado de Primaria hacia la informática: un estudio exploratorio 

      Iglesias-Amorín, Fernando; Veiga Río, Emilio J.; González-Sanmamed, Mercedes (Universidade da Coruña, 2000)
    • Aplicaciones educativas con tecnología ubícua 

      Rodríguez Machado, Eduardo; Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 2019)
    • Bases anatómicas de la lectura y alternativas metodológicas 

      Mariño Castro, María Luisa; Mariño Castro, Carlos; Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 1997)
      [Resumen] A través de las técnicas de localización de funciones se ha podido observar en el cerebro del disléxico particularidades que lo distinguen del cerebro de los lectores nonnales. Las exploraciones postmortem, la ...
    • Desarrollo integral de la convivencia en el marco educativo. Una nueva perspectiva: del observatorio autonómico al observatorio escolar 

      Veiga Río, Emilio J.; Rodríguez Machado, Eduardo (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumen] La educación en valores cívicos y democrá- ticos que se recogen en la Declaración Universal de los derechos humanos y la legisla- ción internacional derivada, pasa por ser un aspecto esencial de la competencia ...
    • Estudio de caso do entrenamento lingüístico nunha reabilitación logopédica 

      Mariño Castro, Carlos; Mariño Castro, María Luisa; Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 2000)
      [Resumo] caso que estamos a presentar nesta comunicación é o estudio de caso dun neno de 7 anos cun linguaxe moi pouco estructrurado a nivel expresivo (vocabulario pobre, ausencia de nexos -palabra frase-, sen ritmo na ...
    • La formación del profesorado en entornos virtuales el libro digital de Galicia E-Dixgal 

      Rodríguez Machado, Eduardo; Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 2019)
    • O clima escolar: ferramentas para a mellora 

      Veiga Río, Emilio J.; Rodríguez Machado, Eduardo (Universidade da Coruña, 2019)
      [Resumo] A Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, modificada pola Lei orgánica, do 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa, no artigo 2 establece como fins do sistema educativo o pleno desenvolvemento ...
    • Programa de inducción a las bibliotecas públicas proyecto integral de intervención socio-comunitario 

      Mariño Castro, María Luisa; Mariño Castro, Carlos; Veiga Río, Emilio J. (Universidade da Coruña, 1997)
      [Resumen] El libro debe ser, además de un medio, un objetivo cultural importante para el sujeto. Por ello la biblioteca se convierte en un centro de iniciativas y de coordinación educativo - culturales, porque hay que decir ...
    • Teacher training and learning to teach: an analysis of tasks in the practicum 

      Fuentes Abeledo, Eduardo José; González-Sanmamed, Mercedes; Muñoz-Carril, Pablo-César; Veiga Río, Emilio J. (Routledge, 2020-04-01)
      [Abstract] The practicum is an essential component of teacher training plans and a key element the process of learning to teach. Various documents, guides and protocols have defined the aims of this training phase and the ...

      Listar

      Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      A miña conta

      AccederRexistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións