Listar por autor "Serantes-Pazos, Araceli"
Mostrando ítems 1-20 de 20
-
A educación ambiental fronte ao cambio climático no Centro de Referencia de Galicia, CEIDA
Campos, Verónica; Serantes-Pazos, Araceli; Vales, Carlos (Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] O cambio climático é o principal problema socioambiental que enfronta a nosa civilización, pola súa magnitude, velocidade e efectos, atopámonos cun dos principais retos como sociedade ao tratarse dun problema de ... -
A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro
Escudero Bocos, Clotilde; Oliver, Miquel F.; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ... -
AmbientalmenteMENTE sustentable: unha revista científica de educación ambiental desde o mundo da Lusofonía
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] A revista ambientalMENTE sustentable é unha publicación semestral de carácter científico que xurde na preparación do I Congreso Internacional de Educación Ambiental dos Países Lusófonos e Galiza, celebrado en ... -
Chaves para a conservación de morcegos en México: A educación ambiental como instrumento necesario na investigación e na xestión de especies
Navarro Noriega, Laura; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Existen numerosas especies de morcegos que aparecen nas listas de especies ameazas ou extintas; non sempre os protocolos para determinar o estatus son operativos. A investigación e establecemento de indicadores, ... -
Como abordan o cambio climático os libros de texto da Ensinanza Secundaria Obligatoria na España
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] Resulta imprescindible coñecer como se constrúe socialmente a realidade arredor do cambio climático para comprender as respostas das persoas e das institucións ante esta ameaza. Os informes do IPCC son o referente ... -
E aínda así, sobreviven. Os procesos de calidade nos equipamentos para a educación ambiental
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2006) -
Educación ambiental e novos movementos sociais: aportacións para o cambio educativo
Rodríguez-Romero, Mar; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2010)[Resumo] O artigoexplora o vínculo entre educación ambiental e cambio educativo desde a perspectiva da comunidade discursiva da política cultural. Esta línea discursiva constrúese a partir de accións promovidas polos novos ... -
EXIT: camiñando coa pintura e poesía_ARTencontros
Amor, Margarita; Serantes-Pazos, Araceli; Trebacz, Gosia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019) -
Feminicidio ambiental: unha lectura educativa, ecofeminista e ecosocial
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)[Resumo] A Educação Ambiental de 4ª xeración é o marco de análise e reflexión dun dos problemas máis invisible e aterradores: o asasinato violento e cruel das mulleres que protexen o medio ambiente. Falamos de feminicio ... -
Implantación e consolidación dos equipamentos para a educación ambiental: reflexións sobre estratexias a definir e concreta
Correia Marques, Margarida; Sorrentino, Marcos; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)[Resumo] Os equipamentos para a educação ambiental (EqEA) têm potencial para serem eficazes dinamizadores sociais e promoverem um desenvolvimento comunitário sustentável. No presente trabalho pretende-se dar a conhecer o ... -
Interpretación do patrimonio cultural: guía para profesionais do turismo
González Méndez, Matilde; Lezcano, María Elvira; Serantes-Pazos, Araceli (CEIDA, 2014)[Resumo] Trátase dunha guía didáctica destinada fundamentalmente aos profesionais do turismo que realizan visitas guiadas de contido cultural. Este libro recolle os elementos teóricos máis relevantes da disciplina ... -
Mulleres colleiteiras
Cruz-López, Laura; Arza Arza, Neves; Serantes-Pazos, Araceli (2016) -
Mulleres colleiteiras e alumnado de Educación Social: unha experiencia de aprendizaje e servizo
Arza Arza, Neves; Cruz-López, Laura; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2017)[Resumo] No curso 2015/16, o alumnado de 1º e 3º de Educación Social participou nun proxecto de Aprendizaxe e Servicio (ApS) co colectivo de “Mulleres colleiteiras”. Os obxectivos fóron visibilizar o seu traballo de recollida ... -
Na procura dunha xenealoxía dos equipamentos para a Educación Ambiental en Galiza
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2004)[Resumo] Os equipamentos de educación ambiental son un movemento educativo ben recente, máis cunha forte e inequívoca pegada de numerosas experiencias inovadoras que se desenvolveron dende a Ilustración. Iste artigo é ... -
Os Centros de Interpretación en Galicia: un recurso para o desenvolvemento turístico sostible?
Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2011)[Resumo] Os Centros de Interpretación son recursos para comunicar e valorizar o patrimonio, dirixidos a turistas que se achegan ao lugar no seu tempo de ocio. Son muitas as voces que os califican de despilfarro e problema; ... -
Os equipamentos para a Educación Ambiental en Galicia : análise da realidade e propostas de mellora da calidade
Serantes-Pazos, Araceli (2011)[Resumen] Los equipamientos para la educación ambiental en Galicia son un ámbito de intervención socioeducativa poco explorado y bastante desconocido, cuando en realidad se trata de numerosas experiencias (aulas de la ... -
Por una educación para la ciudadanía global ¿desde un enfoque STEM?
Serantes-Pazos, Araceli; Digón-Regueiro, Alba Patricia; Cruz-López, Laura; DePalma, Renée; Méndez-García, Rosa María; Barba Núñez, María (2021) -
La profesionalización en los equipamientos de educación ambiental en España vista desde dentro
Serantes-Pazos, Araceli; Escudero Bocos, Clotilde; Oliver Trobat, Miquel Francesc (CENEAM, 2015-03)[Resume] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ... -
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
Serantes-Pazos, Araceli; Vales, Carlos (Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as persoas destinatarias son actores e non meros ... -
Proxecto Libertas: [exposición]
Sampedro, Olegario; Castro Martínez, Xabier; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, 2018)