Immersive virtual reality scenarios applied to static bike exercises to be used in rehabilitation and therapeutic settings

Non accesible ata 2025-08-29
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/41552Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Immersive virtual reality scenarios applied to static bike exercises to be used in rehabilitation and therapeutic settingsAutor(es)
Director(es)
Penedo, ManuelData
2025-02Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de InformáticaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñeria informática. Curso 2024/2025Resumo
[Abstract]: The inception of virtual reality has provided an interesting tool for rehabilitation and therapy
by way of providing safe and controlled environments that can be used to promote activities
in an intuitive, approachable, and interesting manner. The aim of the project is to create a
platform to safely perform dual activities (Both physical and cognitive) as a new tool for intervention for people with cerebral palsy. The project will be used during static bike exercises
and will challenge the user with a series of cognitive activities while navigating a pleasant
scene. The project was developed using the Unity game engine and will be deployed to a Meta
Quest 3 VR headset, using WEMOS ESP32 microcontrollers to measure the pedalling cadence
of the user. [Resumo]: Os avances en realidade virtual supoñen unha interesante ferramenta para o ámbito terapéutico e de rehabilitación, ao poder prover espacios controlados e seguros onde promover
actividades dunha maneira intuitiva, accesible, e amena. Neste proxecto desenvolveuse unha
plataforma para a realización de actividades duais (Físicas e cognitivas) como nova ferramenta de intervención para persons con parálise cerebral. O seu uso será destinado a sesións de
exercicio de bicicleta estática e presentará ao usuario cunha serie de actividades cognitivas en
canto navega unha escena agradable. Para o seu desenvolvemento usouse o motor de xogos
Unity e despregarase nas lentes de realidade virtual Meta Quest 3, usando microcontroladores
WEMOS ESP32 con xiroscopio para medir a cadencia de pedaleo do usuario.
Palabras chave
Dual activity therapy
Virtual reality
Unity Engine
Bluetooth
ESP32
Terapia de actividade dual
Realidade virtual
Virtual reality
Unity Engine
Bluetooth
ESP32
Terapia de actividade dual
Realidade virtual
Dereitos
Os titulares dos dereitos de autor autorizan a visualización do contido desta obra a través de Internet, así como a súa reprodución, gravación en soporte informático ou impresión para uso privado ou con fins de investigación. En ningún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estes dereitos afectan tanto ao resumo da obra como ao seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.