Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Análisis de la identidad profesional en terapia ocupacional

Thumbnail
Ver/abrir
SoutoGomez_AnaIsabel_TD_2024.pdf (7.382Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/41352
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Coleccións
  • Teses de doutoramento [2232]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Análisis de la identidad profesional en terapia ocupacional
Autor(es)
Souto-Gómez, Ana-Isabel
Director(es)
García de la Torre, María del Pilar
Talavera Valverde, Miguel Ángel
Data
2024
Resumo
[Resumo] Contexto: a identidade profesional representa un elemento importante en terapia ocupacional porque permite construír as premisas nas que se sustenta desde unha perspectiva epistemolóxica e definir o rol en relación ás demais persoas profesionais. Desenvólvese a través das interaccións, as dinámicas interpersoais e a experiencia profesional, evolucionando de acordo cos valores éticos e os significados atribuídos. Obxectivo: analizar o proceso de configuración da identidade profesional en terapia ocupacional. Metodoloxía: esta tese doutoral confórmase polo compendio de publicacións científicas indexadas con diversas metodoloxías: (a) Scoping Review, (b) Q-Method e (c) Study Protocol. Resultados: estas tres investigacións publicadas en revistas de alto impacto mostran como as prácticas pedagóxicas forxan a identidade profesional e o desenvolvemento da intelixencia profesional. A formación universitaria en si mesma non é suficiente para construír unha comprensión da identidade profesional, senón que precisa do amparo da educación formal, dos valores éticos e do apoio institucional como elementos esenciais. Conclusión: resulta indispensable deseñar programas educativos que teñan en conta unha práctica dependente dun paradigma de ocupación e que empreguen modelos de capacitación práctica para fomentar unha identidade profesional dinámica, integrando coñecementos técnicos e un contexto moral práctico nas persoas terapeutas ocupacionais.
 
[Resumen] Contextualización: la identidad profesional representa un elemento importante en terapia ocupacional, porque permite construir las premisas en las que se sustenta desde una perspectiva epistemológica y definir el rol en relación a las demás personas profesionales. Se desarrolla a través de las interacciones, las dinámicas interpersonales y la experiencia profesional evolucionando de acuerdo con los valores éticos y los significados atribuidos. Objetivo: analizar el proceso de configuración de la identidad profesional en terapia ocupacional. Metodología: esta tesis doctoral la conforman el compendio de publicaciones científicas indexadas con diversas metodologías: (a) Scoping Review, (b) Q-Method y (c) Study Protocol. Resultados: estas tres investigaciones publicadas en revistas de alto impacto muestran cómo las prácticas pedagógicas forjan la identidad profesional y el desarrollo de la inteligencia profesional. La formación universitaria en sí misma no es suficiente para construir una adecuada comprensión de la identidad profesional, sino que necesita el respaldo de la educación formal, los valores éticos y el apoyo institucional como elementos esenciales. Conclusión: resulta indispensable diseñar programas educativos que tengan en cuenta una práctica dependiente de un paradigma de ocupación y que utilicen modelos de capacitación práctica para fomentar una identidad profesional dinámica, integrando conocimientos técnicos y un contexto moral práctico en las personas terapeutas ocupacionales.
 
[Abstract] Contextualization: Professional identity represents an important element in occupational therapy since it allows the development of its premises from an epistemological perspective and defines the role regarding other professionals. It is developed through interactions, interpersonal dynamics, and professional experience, with an evolution according to both ethical values and attributed meanings. Aim: To analyze the design process of professional identity in occupational therapy. Methodology: This doctoral thesis comprises a compendium of indexed scientific publications by using various methodologies: (a) Scoping Review, (b) Q-Method, and (c) Study Protocol. Results: These three studies, published in high-impact journals, show how pedagogical practices build professional identity and the improvement of professional intelligence. University education by itself is not enough to establish an understanding of professional identity. Instead, it requires formal education, ethical values, and institutional support as essential elements. Conclusion: It is essential to create educational programs which consider the practice dependent on an occupation-based paradigm and the use of practical training models to promote a dynamic professional identity, integrating both a technical knowledge and a practical moral context in occupational therapists.
 
Palabras chave
Capacitación
Terapeutas ocupacionales
Professional skills
Training
Professional identity
Occupational therapy
Identidade profesional
Destrezas profesionais
Identidade
Identidad profesional
Destrezas profesionales
Formación
Terapia ocupacional
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións