As motivacións da sintaxe na docencia

Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/40929Coleccións
- Investigación (FFIL) [853]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
As motivacións da sintaxe na docenciaAutor(es)
Data
2019Cita bibliográfica
Sánchez Rei, X.M. (2019). "As motivacións da sintaxe na docencia", en Maria Aldina Marques & Xosé Manuel Sánchez Rei (eds.) Estudos atuais de linguística galego-portuguesa, Santiago de Compostela, Laiovento, p. 117-147 [ISBN 978-84-8487-438-6]
Resumo
[Resumo] A sintaxe, disciplina que se podería considerar como o esquelete dunha lingua, permite estudar a estrutura interna desta, ao paso que tamén se centra nas unidades sintácticas e das funcións desempeñadas por elas en
unidades como a frase ou a cláusula. O significado clásico
do termo “sintaxe”, que quería dicir “orde”, “ordenamento”,
“disposición” etc., sen nunca desaparecer completamente,
viu acrecentada a súa esfera semántica coa posibilidade de percorrer outros camiños que dan conta da importancia que ten para unha análise profunda do idioma. Así,
no momento de transmitirmos ao estudantado os motivos
de ser unha disciplina tan importante, podemos incidir en
que se ocupa, tamén, e sen ánimo de exhaustividade pola
nosa parte, do estudo da orde de elementos e das relacións
entre eles, da estruturación interna que presentaren eses
elementos e das relacións existentes entre sintaxe descritiva
e sintaxe prescritiva.
Palabras chave
Gramática
Sintaxe
Ensino de linguas
Lingua
Lingua galega
Estrutura clausal
Sintaxe
Ensino de linguas
Lingua
Lingua galega
Estrutura clausal
ISBN
978-84-8487-438-6