O moble e a arquitectura na obra de Isaac Díaz Pardo

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/39469Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O moble e a arquitectura na obra de Isaac Díaz PardoAutor(es)
Director(es)
García Requejo, ZaidaData
2024-09-09Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de ArquitecturaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2023/2024Resumo
[Resumo] Isaac Díaz Pardo é unha das figuras máis importantes do século XX en Galicia, polas innumerables contribucións que fixo á recuperación da memoria histórica, á cultura, e a creación dunha cerámica galega de recoñecemento internacional. Este traballo estuda a relación que se establece entre as pezas de mobiliario deseñadas por Isaac e o espazo arquitectónico construido do Museo de arte contemporánea Carlos Maside do Castro de Samoedo, A Coruña, obra do arquitecto Andres Fernández-Albalat Lois, en colaboración co propio Isaac. Con esta análise tanto descritiva como gráfica a través da axonometría, estúdase o valor que Isaac deulle dentro do proxecto de deseño total que conforma Sargadelos e as Cerámicas do Castro, á creación dun mobiliario galego eficiente para as súas empresas, a través do proxecto expositivo realizado para o Museo de arte contemporánea Carlos Maside. [Resumen] Isaac Díaz Pardo es una de las figuras más importantes del siglo XX en Galicia, por las innumerables contribuciones que hizo para la recuperación de la memoria histórica, la cultura, y la creación de una cerámica gallega de reconocimiento internacional. Este trabajo estudia la relación que se establece entre las piezas de mobiliario diseñadas por Isaac y el espacio arquitectónico construido del Museo de arte contemporáneo Carlos Maside del Castro de Samoedo, A Coruña, obra del arquitecto Andrés Fernández-Albalat Lois, en colaboración con el propio Isaac. Con este análisis tanto descriptivo como gráfico a través de la axonometría, se estudia el valor que Isaac le otorgó dentro del proyecto de diseño total que conforma Sargadelos y las Cerámicas del Castro, a la creación de un mobiliario gallego eficiente para sus empresas, a través del proyecto expositivo realizado para el Musero de arte contemporáneo Carlos Maside. [Abstract] Isaac Díaz Pardo is one of the most important figures of the 20th century in Galicia, due to his countless contributions to the recovery of historical memory, culture, and the creation of internationally recognised Galician ceramics. This study examines the relationship established between the furniture pieces designed by Isaac and the built architectural space of the Carlos Maside Museum of Contemporary Art at Castro de Samoedo, A Coruña, a work by the architect Andrés Fernández-Albalat Lois, in collaboration with Isaac himself. Through both descriptive and graphic analysis, using axonometry, the study explores the value Isaac placed on the creation of efficient Galician furniture for his companies, as part of the total design project embodied by Sargadelos and Cerámicas del Castro, specifically through the exhibition project carried out for the Carlos Maside Museum of Contemporary Art. [Riassunto] Isaac Díaz Pardo è una delle figure più importanti del XX secolo in Galizia, per i suoi innumerevoli contributi al recupero della memoria storica, della cultura e per la creazione di una ceramica galiziana di riconoscimento internazionale. Questo studio analizza la relazione che si instaura tra i mobili disegnati da Isaac e lo spazio architettonico costruito del Museo d’Arte Contemporanea Carlos Maside a Castro de Samoedo, A Coruña, opera dell’architetto Andrés Fernández-Albalat Lois, in collaborazione con lo stesso Isaac. Attraverso un’analisi sia descrittiva che grafica, tramite l’assonometria, si studia il valore che Isaac ha attribuito, all’interno del progetto di design totale che costituisce Sargadelos e Cerámicas del Castro, alla creazione di mobili galiziani efficienti per le sue imprese, tramite il progetto espositivo realizzato per il Museo d’Arte Contemporanea Carlos Maside.
Palabras chave
Laboratorio de Formas de Galicia
Isaac Díaz Pardo
Mobiliario
Arquitectura galega
Museo de arte contemporánea Carlos Maside
Arquitectura gallega
Furniture
Galician architecture
Carlos Maside Museum of Contemporary Art
Arredamento
Architettura galiziana
Museo d’Arte Contemporanea Carlos Maside
Isaac Díaz Pardo
Mobiliario
Arquitectura galega
Museo de arte contemporánea Carlos Maside
Arquitectura gallega
Furniture
Galician architecture
Carlos Maside Museum of Contemporary Art
Arredamento
Architettura galiziana
Museo d’Arte Contemporanea Carlos Maside
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido