Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGonzález-Sanmamed, Mercedes
dc.contributor.authorCorral Fachal, Laura
dc.date.accessioned2024-09-02T09:49:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/38797
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educacióngrama Oficial de Doutoramento. Pro5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen]: La presente investigación tiene como objetivo identificar cómo se configuran las Ecologías de Aprendizaje y las Identidades Profesionales de los Docentes de Educación Secundaria en la Sociedad del Conocimiento, y tras analizar la relación entre ambos constructos, valorar su contribución al desarrollo profesional del docente de Educación Secundaria.A tal fin, se ha llevado a cabo una investigación con un diseño mixto secuencial-exploratorio. Se desarrolló una primera fase de corte cualitativo, basado en la tradición de investigación de Estudio de Caso mediante la realización de dos entrevistas a cada uno de los cinco docentes participantes. Posteriormente, se abordó una segunda fase de corte cuantitativo y de carácter descriptivo correlacional, a través de la aplicación de un cuestionario a 311 docentes de Educación Secundaria en la ciudad de A Coruña.Los resultados caracterizan, de forma global, a un profesorado motivado intrínsecamente, con una identidad profesional definida y una ecología de aprendizaje en desarrollo. Además, desvelan un avance hacia la inclusión de los recursos digitales en los procesos de aprendizaje y actualización del profesorado, apuntando hacia la necesidad de ampliar la formación de carácter formal y no formal ofrecida por instituciones como los Centros de Formación y Recursos y las Universidades.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]: A presente investigación ten como obxectivo identificar como se configuran as Ecoloxías de Aprendizaxe e as Identidades Profesionais dos Docentes de Educación Secundaria na Sociedade do Coñecemento, e tras analizar a relación entre ambos constructos, valorar a súa contribución ao desenvolvemento profesional do docente de Educación Secundaria.A tal fin, levouse a cabo unha investigación baseada cun deseño mixto secuencial-exploratorio. Desenvolveuse unha primeira fase de corte cualitativo, baseado na tradición de investigación de Estudo de Caso mediante a realización de dúas entrevistas a cada un dos cinco docentes participantes. Posteriormente, abordouse unha segunda fase de corte cuantitativo e de carácter descriptivo correlacional, a través da aplicación dun cuestionario a 311 docentes de Educación Secundaria na cidade de A Coruña.Os resultados caracterizan, de forma global, a un profesorado motivado intrinsecamente, cunha identidade profesional definida e unha ecoloxía de aprendizaxe en desenvolvemento. Ademais, desvelan un avance cara á inclusión dos recursos dixitais nos procesos de aprendizaxe e actualización do profesorado, apuntando cara á necesidade de ampliar a formación de carácter formal e non formal ofrecida por institucións como os Centros de Formación e Recursos e as Universidades.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: The aim of this research was to identify how learning ecologies and secondary education teachers´ professional identities are configured in the knowledge society. After analysing the relationship between these two constructs, the goal was to assess their contribution to secondary-school teachers’ professional development.To that end, a study was performed following a sequential exploratory mixed design. The first phase was qualitative, based on the case study research tradition, involving two interviews with each of the five participating teachers. The second phase, which was quantitative and descriptive-correlational, was done by applying a questionnaire to 311 secondary school teachers in the city of A Coruña.The results overall characterise a teaching staff that is intrinsically motivated, with a defined professional identity and a developing learning ecology. They also demonstrate progress towards including digital resources in teachers’ learning and continuing professional development processes, highlighting the need to expand both formal and non-formal training offered by training and resource centres and universities.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.titleEcologías de Aprendizaje e Identidad Profesional del profesorado de Educación Secundariaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2025-01-22es_ES
dc.date.embargoLift2025-01-22


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem