Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorSuárez-Grimalt, Laura
dc.contributor.authorQuintana Quintela, María
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Socioloxíaes_ES
dc.date.accessioned2024-05-21T06:56:08Z
dc.date.available2024-05-21T06:56:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36552
dc.description.abstract[Resumen] En un momento histórico en el que la moda es un eje central en la cultura de nuestras sociedades occidentales actuales y las tecnologías han adquirido un punto de desarrollo, accesibilidad y alcance puntero, existe paralelamente la problemática del cambio climático, que acoge bajo su paraguas dinámicas dañinas para el planeta como el sobre-consumo de recursos naturales, la contaminación de ríos o del aire, o la generación inmensurable de residuos no orgánicos que perdurarán en nuestros ecosistemas durante años. Aparece en este contexto la plataforma online de compra-venta Vinted, sobre la que trataré de conocer las motivaciones diferenciadas o no de personas compradoras y vendedoras para determinar si esta plataforma es una nueva forma de consumo consciente y responsable o una forma de alimentar el consumo de fast fashion favoreciendo que el individuo pueda recuperar parte de ese dinero para nuevamente invertirlo en renovar su armario.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Nun momento histórico no que a moda é un eixo central na cultura das nosas actuáis sociedades occidentais e as tecnoloxías adquiriron un punto de desenvolvemento, accesibilidade e alcance de vangarda, dáse paralelamente a problemática do cambio climático, que acolle baixo o seu paraugas dinámicas dañinas para o planeta como o sobre-consumo de recursos naturais, a contaminación de ríos ou do aire, ou a xeración inconmesurable de residuos non orgánicos que perdurarán nos nosos ecosistemas durante anos. Aparece neste contexto a plataforma online de compra-venda Vinted, sobre a que tentarei coñecer as motivacións diferenciadas ou non de persoas compradoras e vendedoras para determinar se esta plataforma é unha nova forma de consumo consciente e responsable ou unha forma de alimentar o consumo do fast fashion favorecendo que o individuo poida recuperar parte dese diñeiro para novamente invertilo na renovación do seu armario.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] At a historical moment in which fashion is a central axis in the culture of our current Western societies and technologies have acquired a point of development, accessibility and cutting-edge reach, there is in parallel the problem of climate change, which it embraces under its umbrella harmful dynamics to the planet such as the overconsumption of natural resources, the pollution of rivers or the air, or the immeasurable generation of non-organic waste that will persist in our ecosystems for years. In this context, the online buying and selling platform Vinted appears, on which I will try to know the differentiated or undifferentiated motivations of buyers and sellers to determine if this platform is a new form of conscious and responsible consumption or a way to feed consumption of fast fashion, allowing the individual to recover part of that money to invest it again in renewing their wardrobe.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectVintedes_ES
dc.subjectModaes_ES
dc.subjectSociedad de consumoes_ES
dc.subjectConsumo responsablees_ES
dc.subjectCrisis climáticaes_ES
dc.subjectIdentidades_ES
dc.subjectSociedade de consumoes_ES
dc.subjectCrise climáticaes_ES
dc.subjectIdentidadees_ES
dc.subjectFashiones_ES
dc.subjectConsumer societyes_ES
dc.subjectResponsible consumptiones_ES
dc.subjectClimate crisises_ES
dc.subjectIdentityes_ES
dc.titleVinted en medio de una crisis ambiental: ¿herramienta de perpetuación o de ruptura del consumo de moda fast fashion?es_ES
dc.title.alternativeVinted en medio dunha crise ambiental: ferramenta de perpetuación ou de ruptura do consumo fast fashion?es_ES
dc.title.alternativeVinted in the midst of an environnmental crisis: a tool to perpetuate or to break fast fashion consumption?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2023/2024es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem