Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMirás-Araujo, Jesús
dc.contributor.authorCasal, Bruno
dc.date.accessioned2024-04-29T05:54:47Z
dc.date.available2024-04-29T05:54:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationMirás Araujo, J. & Casal Rodríguez, B. (2020). Contamos a historia económica a través dunha clase inversa. En P. Membiela, M.I. Cebreiros & Manuel Vidal (eds.), Innovación e investigación en la educación universitaria. Inovação e pesquisa na educação universitária, (pp. 167-173). Educación Editora.es_ES
dc.identifier.isbn978-84-15524-44-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/36370
dc.description.abstract[Resumo]: O texto analiza a experiencia que se desenvolveu durante o curso 2018/2019 nalgúns grupos de Historia Económica, no Grao en Administración e Dirección de Empresas da UDC. O obxectivo é acadar un maior nivel de implicación dos estudantes, mellorar os resultados da aprendizaxe e determinadas competencias, mediante a adaptación da metodoloxía de clases inversas.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherEducación Editoraes_ES
dc.rightsAtribución 4.0 Internacionales_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectHistoria económicaes_ES
dc.subjectAdministración e Dirección de Empresases_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectClase inversaes_ES
dc.titleContamos a historia económica a través dunha clase inversaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem