Batallar la incomodidad: emociones en la masculinidad y pautas para una intervención educativa en adultos

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/35687
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Batallar la incomodidad: emociones en la masculinidad y pautas para una intervención educativa en adultosAlternative Title(s)
Batallar a incomodidade: emocións na masculinidade e pautas para unha intervención educativa en adultosBattling discomfort: emotions in masculinity and guidelines for an adult educational intervention
Author(s)
Directors
DePalma, RenéeDate
2024Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescription
Traballo fin de mestrado (UDC.SOC). Políticas sociais e intervención sociocomunitaria. Curso 2023/2024Abstract
[Resumen] La problemática que afronta la masculinidad alrededor de las emociones es de apremiante necesidad y requiere de mayor intervención. Para ello, en esta investigación se han planteado dos objetivos generales, uno analítico, para comprender esa vivencia masculina emocional, y otro práctico, en pos de caminar, participativamente, hacia unas más sanas masculinidades. A fin de conseguirlo, se han llevado a cabo dos grupos de discusión, con hombres heterosexuales y no heterosexuales, y se ha recurrido a entrevistas a profesionales en el campo para arrojar luz hacia el diseño de una intervención. La literatura recogida ha servido para hacer un recorrido paralelo en las vivencias de los participantes, culminando en la visión del cambio y como aplicarlo, apuntes que, junto a la visión experta de los entrevistados, han sido de mucha utilidad a la hora de responder con una devolución creativa en forma de pautas para una intervención. [Resumo] A problemática que afronta a masculinidade ao redor das emocións é de urxente necesidade e
require de maior intervención. Para iso, nesta investigación expuxéronse dous obxectivos
xerais, un analítico, para comprender esa vivencia masculina emocional, e outro práctico, con
intención de camiñar, de forma participativa, cara a unhas máis sas masculinidades. A fin de
conseguilo, leváronse a cabo dous grupos de discusión, con homes heterosexuais e non
heterosexuais, e recorreuse a entrevistas a profesionais no campo para lanzar luz cara ao deseño
dunha intervención. A literatura recollida ha servido para facer un percorrido paralelo nas
vivencias dos participantes, culminando na visión do cambio e como aplicalo, apuntamentos
que, xunto á visión experta dos entrevistados, foron de moita utilidade á hora de responder
cunha devolución creativa en forma de pautas para unha intervención. [Abstract] The problematic faced by masculinity around emotions is of urgent necessity and requires
greater intervention. To this end, this research has two general objectives: an analytical one, to
understand this emotional masculine experience, and a practical one, in an attempt to move, in
a participatory way, towards healthier masculinities. In order to achieve this, two focus groups
were carried out with heterosexual and non heterosexual men, and interviews with
professionals in the field were used to shed light on the design of an intervention. The literature
collected has served to make a parallel journey in the experiences of the participants,
culminating in the vision of change and how to apply it, observations that, together with the
expert vision of the inte rviewees, have been very useful when responding with a creative return
in the form of guidelines for an intervention.
Keywords
Masculinidad hegemónica
Emociones
Masculinidades
Educación emocional
Masculinidade hexemónica
Emocións
Hegemonic masculinity
Emotions
Masculinities
Emotional education
Emociones
Masculinidades
Educación emocional
Masculinidade hexemónica
Emocións
Hegemonic masculinity
Emotions
Masculinities
Emotional education
Rights
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España