Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorLorenzo-Modia, María Jesús
dc.contributor.advisorEstévez-Saá, José Manuel
dc.contributor.authorToste, Andrea de Fraga Pires
dc.date.accessioned2023-10-23T15:43:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/33892
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Ingleses Avanzados: Lingüística, Literatura e Cultura. 5018V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese explora como cada autor utiliza a simboloxía do Xardín do Edén para expor críticamente as metanarrativas como ilusións creadas por estruturas de poder co propósito de exercer o control. Este estudo achégase ás dúas interpretacións principais enfrontadas da historia do Xardín do Edén: unha Gnóstica, pre Igrexa Católica Romana, a interpretación positiva dos acontecementos como transmisión esclarecedora do coñecemento pola sagrada figura feminina da muller e a serpe, e a metanarrativa creada pola Igrexa Católica Romana que conta unha historia de pecado e castigo. Esta investigación revela se a crítica dos autores se basea na metanarrativa creacional como o pecado orixinal ou a versión Gnóstica. As implicacións son que se o punto de partida é a metanarrativa do Xardín da caída do home, aínda que críticos coas metanarrativas do seu tempo, axudan ademais á naturalización da metanarrativa que promove e xustifica as crenzas que desafían.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta tesis explora cómo cada autor utiliza la simbología del Jardín del Edén para exponer críticamente las metanarrativas como ilusiones creadas por estructuras de poder con el propósito de ejercer control. Este estudio explora las dos interpretaciones principales contraditorias de la historia del Jardín del Edén: una interpretación Gnóstica pre Iglesia Católica Romana de los eventos como una transmisión esclarecedora de conocimiento por parte de la sagrada figura femenina de la mujer y la serpiente, y la metanarrativa creada por la Iglesia Católica Romana que cuenta una historia de pecado y castigo. Esta investigación también pretende averiguar si la crítica de los autores se basa en la metanarrativa creacionista del pecado original promovida por la Iglesia Católica Romana o si aluden a la anterior interpretación Gnóstica de la historia. Las implicaciones son que si el punto de partida es la metanarrativa del Jardín de la caída del hombre creada por la Iglesia Católica Romana, aunque los autores son críticos con las metanarrativas de su tiempo, ayudan aún más en la naturalización de lá metanarrativa que promueve y justifica las creencias que desafían.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This thesis explores how each author uses the symbology of the Garden of Eden in order to critically expose metanarratives as illusions created by power structures with the purpose of exerting control. This study approaches the two conflicting main interpretations of the story of the Garden of Eden: a Gnostic, pre Roman Catholic Church, positive interpretation of the events as an enlightening transmission of knowledge by the sacred feminine figure of the woman and the snake, and the metanarrative created by the Roman Catholic Church that tells of a story of sin and punishment. This research reveals if the authors` critique is based on the creational metanarrative as the original sin or the Gnostic version. The implications are that if the point of departure is the metanarrative of the fall of man, although critical of metanarratives, they further assist in the naturalization of the metanarrative that promotes and justifies beliefs that they challenge.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/PID2019-109582GB-100/ES/AESTHETICS, ETHICS AND STRATEGICS OF THE NEW MIGRATORY CARTOGRAPHIES AND TRANSCULTURAL IDENTITIES IN TWENTY-FIRST-CENTURY LITERATURE(S) IN ENGLISHes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectCarroll, Lewis-Alicia en el país de las maravillas-Crítica e interpretaciónes_ES
dc.subjectRushdie, Salman-Hijos de la medianoche-Crítica e interpretaciónes_ES
dc.subjectWinterson, Jeanette- Las naranjas no son la única fruta-Crítica e interpretaciónes_ES
dc.subjectLiteratura y morales_ES
dc.titleReturning to the garden: the Garden of Eden and the subversion of metanarratives in Lewis Carroll, Salman Rushdie and Jeanette Wintersones_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2024-03-22es_ES
dc.date.embargoLift2024-03-22


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem