Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPaz Gago, José María
dc.contributor.advisorPaz Gago, José María (Titor)
dc.contributor.authorBonome García, Antonio José
dc.date.accessioned2023-10-18T16:26:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/33811
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Literarios. 5020V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Esta tesis doctoral examina la relación entre palabra, sonido, e imagen en la obra de William S. Burroughs desde la teoría de la literatura, la literatura comparada, y la escritura creativa. Una mirada a la evolución del proceso creativo de este autor arroja que Burroughs, desde fecha temprana, vinculó su conciencia a diversas tecnologías para producir texto, creando un sistema semiótico digno de estudio. Las estrategias editoriales de este autor, inicialmente convencionales, progresan hacia la recontextualización de fragmentos textuales entre manuscritos. El método cut-up de Brion Gysin fue crucial en el desarrollo de dicho sistema, que podría definirse como una máquina, compuesta por submáquinas con las que procesar el texto en su sentido más amplio. Una vez apropiado y procesado el texto, la conciencia del autor estudia y selecciona unas “intersecciones” o “coordenadas” a partir de las cuales hila, deshila, y rehíla un relato que por su constitución refleja la retroalimentación y reflexividad del propio sistema. Los textos obtenidos mediante el método cut-up desarticulan la sintaxis tradicional y afectan la conciencia del lector de manera radical. La yuxtaposición de contenidos en los textos experimentales de Burroughs entronca directamente con la hipnagogia, el sueño, varias formas de paramnesia, y el cine.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Esta tese doutoral examina a relación entre palabra e imaxe na obra de William S. Burroughs desde a teoría da literatura, a literatura comparada, e a escritura creativa. Unha mirada á evolución do proceso creativo deste autor descobre que Burroughs vincula a súa conciencia a un conxunto de tecnoloxías para producir texto desde data temperá, creando un sistema semiótico digno de estudo mediante estratexias de fragmentación e combinatoria. Burroughs integra un arquivo no seu sistema para salvar os evidentes límites mnemónicos da asociación libre de ideas. O método cut-up de Brion Gysin foi crucial no desenvolvemento do devandito sistema, que podería definirse como unha máquina, composta por submáquinas coas que procesar o texto no seu sentido máis amplo. Unha vez apropiado e procesado o texto, a conciencia do autor estuda e selecciona unhas “interseccións” ou “coordenadas” a partir das cales fía, deshila, e rehíla un relato que pola súa constitución reflicte a retroalimentación e reflexividad do propio sistema. Os textos obtidos mediante o método cut-up desarticulan a sintaxe tradicional e afectan a conciencia do lector de maneira radical. A yuxtaposición de contidos nos textos experimentais de Burroughs entronca directamente coa hipnagogia, o soño, varias formas de paramnesia, e o cinema.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This dissertation examines the relationship between word and image in the work of William S. Burroughs from the perspective of literary theory, comparative literature, and creative writing as background theories. A glimpse into the evolution of this author's creative process reveals that, from a very early stage, Burroughs linked his consciousness to a set of technologies to produce text, creating a semiotic system worthy of study. Burroughs integrates an archive into his system to bridge the evident mnemonic constraints of free association of ideas. Brion Gysin's cut-up method was crucial in the development of such a system, which could be defined as a machine, composed of sub-machines with which to process text in its broadest sense. Once the text was appropriated and processed, the author's consciousness selected “intersections” or “coordinates” from which it spins, unravels, and remakes a narrative that by its constitution reflects the feedback and reflexivity of the system itself. Both authors produced several theoretical manifestos about the cut-up method. Texts obtained through the cut-up method disarticulate the traditional syntax and affect the reader's consciousness in a radical way. A juxtaposition of contents in Burroughs' experimental texts connects directly with hypnagogic, dreams, various forms of paramnesia, and cinema.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectLiteratura americana-Estados Unidos-20º sigloes_ES
dc.subjectBurroughs, William (1914-1997)-Crítica e interpretaciónes_ES
dc.titleEstudio sobre la relación entre palabra e imagen en la obra de William S. Burroughs: un análisis comparadoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2024-03-29es_ES
dc.date.embargoLift2024-03-29


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem