La influencia de internet y el blockchain en las marcas del sector textil
Title
La influencia de internet y el blockchain en las marcas del sector textilAuthor(s)
Directors
García-Pérez, RafaelDate
2022Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de DereitoDescription
Traballo fin de mestrado (UDC.DER). Mestrado Universitario en Dereito Dixital e da Intelixencia Artificial. Curso 2021/2022Abstract
[Resumen]: Analizaremos la influencia de internet dentro del sector textil, desde la infracción de sus marcas por los sistemas de búsqueda (AdWords), metatags y nombres de dominio, pasando por la necesaria regulación de la publicidad en redes sociales con el ojo puesto en la aparición de los influencers y su creciente importancia dentro del sector.
Por otra parte, se analiza la introducción de la tecnología Blockchain en la industria, momento que coincide con el auge en la concienciación de los consumidores que reclaman una industria más limpia y sostenible. El fenómeno social Web 2.0 también ha llevado al sector a proteger sus marcas ante el futuro “Metaverso” y frente las posibles infracciones marcarias a través de NFTs de terceros. [Resumo]: Analizaremos a influencia de internet dentro do sector téxtil, dende a vulneración das súas marcas por parte dos sistemas de busca (AdWords), metaetiquetas e nomes de dominio, pasando pola necesaria regulación da publicidade nas redes sociais coa mirada posta na aparición de influencers e a súa crecente importancia dentro do sector.
Por outra banda, analízase a introdución da tecnoloxía Blockchain na industria, momento que coincide co aumento da concienciación dos consumidores que demandan unha industria máis limpa e sostible. O fenómeno social da Web 2.0 tamén levou ao sector a protexer as súas marcas fronte ao futuro "Metaverso" e fronte as posibles infraccións marcarias a través de NFT de terceiros. [Abstract]: We will analyze the influence of the internet within the textile sector, from the infringement of its trademarks by search systems (AdWords), metatags and domain names, passing through the necessary regulation of advertising on social networks with an eye on the appearance of influencers and their growing importance within the sector.
On the other hand, the introduction of Blockchain technology in the industry is analyzed, a moment that coincides with the rise in awareness of consumers who demand a cleaner and more sustainable industry. The Web 2.0 social phenomenon has also led the sector to protect its brands against the future "Metaverse" and against possible trademark infringements through third-party NFTs.
Keywords
Marcas
Sector textil
Metatag
AdWords
Nombres de dominio
Blockchain
Sostenibilidad
NFTs
Metaverso
Metaetiqueta
Nomes de dominio
Sustentabilidade
Brands
Textile sector
Domain names
Sustainability
Metaverse
Sector textil
Metatag
AdWords
Nombres de dominio
Blockchain
Sostenibilidad
NFTs
Metaverso
Metaetiqueta
Nomes de dominio
Sustentabilidade
Brands
Textile sector
Domain names
Sustainability
Metaverse
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido. Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido.