A inversión en capital humano como fonte de crecemento económico

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http://hdl.handle.net/2183/33090
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A inversión en capital humano como fonte de crecemento económicoAutor(es)
Director(es)
Cobián Casal, Mercedes (Titora)Data
2020Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Fundación E.U. Relacións LaboraisDescrición
Traballo fin de grao (UDC.RRLL).Relacións laborais e recursos humanos. CursoResumo
[Resumen] En este trabajo se presentan los fundamentos del capital humano. Se comienza ofreciendo una visión de los principales aportes teóricos sobre la educación y la experiencia laboral hasta la década de 1960, cuando se acuña el término “capitalhumano”. En el siguiente apartado se enuncian y explican los principales aportes teóricos del capital humano, empezando por AdamSmith (1776), Theodore W. Shultz (1961) y GaryBecker (1964). Así mismo se dedica un apartado a las variables que componen el capital humano: 1) la educación formal (básica, secundaria y pos grado), 2) la experiencia que adquiere la persona en supuesto de trabajo y que se acumula a lo largo de su vida laboral, 3) la capacitación que reciba por parte de las empresas donde trabaja o por entidades públicas, 4) las condiciones de salud del empleado, que tiene mucha relación con las condiciones en su lugar de trabajo y afectan directamente a suproductividad.
Para finalizar se analizan las implicaciones que tienen el capital humano en la sociedad actual y se hace referencia a las críticas que recibe esta teoría. [Resumo] Neste traballo preséntanse os fundamentos do capital humano. Comezase ofrecendo unha visión dos principais aportes teóricos sobre a educación e a experiencia laboral hasta a década de 1960, cando se acuña o termo “capital humano”. No seguinte apartado enúncianse e explican os principais aportes teóricos do capital humano, comezando por AdamSmith (1776), Theodore W. Shultz (1961), e GaryBecker (1964).
Así mesmo dedicase un apartado ás variables que compoñen o capital humano: 1) a educación formal (básica, secundaria e pos grao), 2) a experiencia que adquire a persoa no seu posto de traballo e que se acumula ó longo da súa vida laboral, 3) a capacitación que reciba por parte das empresas onde traballa ou por entidades públicas, 4) as condicións de saúde do empregado, que ten moito que ver coas condicións no seu lugar de traballo e afectan directamente a súa produtividade.
Para rematar analízanse as implicacións que ten o capital humano na sociedade actual e faise referencia ás críticas que recibe esta teoría. [Abstract] This paper work shows the basis of human capital. It starts offering a vision of the main theoretical contributions about education and work experience until the 1960s, when the term “human capital” is coined. In the following section the main theoretical contributions of human capital are enunciated and explained, beginning with Adam -Smith (1776), Theodore W. Shultz (1961) and Gary Becker (1964). Like wise, a section is dedicated to the variables that make up the human capital: 1) formal education (basic, secondary and post graduate), 2) the experience acquired by the person in his job and that acumulates through out his working life, 3) the training the receive from the companies where they work or by public entitiesand 4) the employee’s health conditions, which is connected with the conditions in the work place and directly affects the productivity.
Palabras chave
Capital humano
Educación
Experiencia
Salud
Crecimiento
Economía
Teoría
Banco Mundial
Saúde
Crecemento
Human capital
Education
Experience
Health
Growth
Economy
Theory
Worldbank
Educación
Experiencia
Salud
Crecimiento
Economía
Teoría
Banco Mundial
Saúde
Crecemento
Human capital
Education
Experience
Health
Growth
Economy
Theory
Worldbank
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