Desenvolvemento dun sistema de soporte para partidas online do xogo de cartas de Digimon
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/33014Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Desenvolvemento dun sistema de soporte para partidas online do xogo de cartas de DigimonAutor(es)
Director(es)
Barreira, NoeliaData
2023-02Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de InformáticaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría Informática. Curso 2022/2023Resumo
[Resumo]: Este proxecto consistirá nun sistema, dividido en tres partes, que dará soporte ás partidas online do xogo de cartas de Digimon. Por unha parte, o sistema consta dun servidor que almacena a información das cartas existentes, das partidas e das cartas que se vaian xogando na mesma. No servidor empregaremos métodos de procesado de imaxes para identificar as imaxes das cartas xogadas. Por outra parte, o sistema contará con dúas aplicacións cliente. En primeiro lugar unha aplicación móbil permitirá ós usuarios crear, unirse a partidas e enviar fotos das cartas que vaia xogando para que o servidor as identifique e rexistre. Ademais, un cliente web mostrará as partidas de maneira clara, precisando así a mínima interacción por parte do usuario. Para evitar que o usuario teña que actualizar a páxina a información das partidas actualizarase de maneira automática empregando websockets. [Abstract]: This project will consist of a system, divided in three parts, that will support online matchs of Digimon Trading Card Game (DTCG). On one hand, the system consists of a server that stores the information of the existing cards, the games and the cards that are being played in the game. In the server we will use image processing methods to identify the images of the cards played. On the other hand, the system will have two client applications. Firstly, a mobile application will allow users to create, join games and send photos of the cards they are playing so that the server can identify and register them. In addition, a web client will display the games in a clear way, requiring minimal user interaction. To avoid the user having to update the page, the game information will be updated automatically using websockets.
Palabras chave
OpenCV
Django
Flutter
Cartas
Procesado de imaxes
Digimon
OCR
Websockets
Cards
Image processing
Django
Flutter
Cartas
Procesado de imaxes
Digimon
OCR
Websockets
Cards
Image processing
Dereitos
Atribución 3.0 España