Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorRodicio-García, María-Luisa
dc.contributor.authorDíaz Crespo, Ana
dc.date.accessioned2023-01-20T15:28:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32369
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación. 5016V01es_ES
dc.description.abstract[Resumo] A acción titorial é un dos eixes clave da educación e incide directamente na súa calidade. Os titores e titoras de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) teñen a importante función de guiar e acompañar ao alumnado para unha correcta toma de decisións nunha etapa fundamental para o seu desenvolvemento integral como persoas, na que precisan orientación académica, perosal e profesional. A formación que estes/as docentes teñan en materia de acción titorial será determinante para poder ofrecer a ese alumnado unha titoría e unha educación de calidade. Isto, debido á enorme influencia que o ambiente exerce sobre os/as estudantes, cobra unha importancia especial nas zonas rurais. Ante esa idea xorde a necesidade desta investigación, coa que se busca coñecer e analizar como é a formación do profesorado titor do noroccidente de Asturias e se se adecúa ás características propias desa zona rural. Os resultados deixan ver como é necesaria unha adaptación desa formación que teña en conta o ambiente no que os/as docentes van desenvolver o seu labor como titores/as, así como unha reconceptualización da titoría que lle outorgue a ésta o recoñecemento que merece.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La acción tutorial es uno de los ejes clave de la educación e incide directamente en la calidad de esta. Los tutores y tutoras de Educación Secundaria Obligatoria (ESO), tienen la importante función de guiar y acompañar al alumnado para una correcta toma de decisiones en una etapa fundamental para su desarrollo integral como personas, en la que precisan orientación tanto académica, personal, como profesional. La formación que estos/as docentes tengan en materia de acción tutorial será determinante para poder ofrecer a ese alumnado una tutoría y una educación de calidad. Esto, debido a la enorme influencia que el entorno ejerce sobre los/as estudiantes, cobra una importancia especial en las zonas rurales. Ante esa idea surge la necesidad de esta investigación, con la que se busca conocer y analizar cómo es la formación del profesorado tutor del noroccidente de Asturias y si se adecúa a las características propias de esa zona rural. Los resultados dejan ver cómo es necesaria una adaptación de esa formación que tenga en cuenta el entorno en el que los/as docentes van a desarrollar su labor como tutores/as, así como una reconceptualización de la tutoría que le otorgue a ésta el reconocimiento que merece.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The tutorial action is one of the key axes of education and directly affects its quality. Tutors of Secondary Education (ESO), have the important function of guiding and accompanying the students for a correct decision making in a fundamental stage for their integral development as people, in which they need guidance both academic, personal, as well as professional. Teachers' training and knowledge about tutorial action will be decisive for them to be able to offer these students tutoring and education with the best quality. It’s especially important in rural areas, because the environment has a big influence in people's whole life and students suffer the consequences in their academic lifes too. From this idea, we plan this research with the aim of learn and analyze about the formative competences of tutor teachers in northwestern Asturias and how they are adapted to that rural area and the characteristics of the students that live there. The results show how it is necessary to adapt this training that takes into account the environment in which the teachers are going to carry out their work as tutors, as well as a reconceptualization of tutoring that gives it the recognition it deserves.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectEnseñanza secundaria-Asturiases_ES
dc.subjectDocentes-Formación-Asturiases_ES
dc.subjectEnsino secundario-Asturiases_ES
dc.titleFormación del profesorado tutor de los centros de Educación Secundaria Obligatoria del noroccidente de Asturiases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2023-03-22es_ES
dc.date.embargoLift2023-03-22


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem