El diseño de espacios en el cine de Wes Anderson
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32185Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
El diseño de espacios en el cine de Wes AndersonAutor(es)
Director(es)
Pérez Sánchez, YolandaData
2018Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de ArquitecturaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSA). Estudos en arquitectura. Curso 2017/2018Resumo
[Resumen]
El cine y la arquitectura son dos artes que siempre han estado estrechamente relacionadas. Un buen ejemplo de esta relación es el cine de Wes Anderson que pone un especial y reconocido cuidado en el diseño de espacios, así como en la selección de los objetos y de los colores, que actúan como reflejo de los personajes que los habitan. Su estilo como cineasta se sustenta en un exhaustivo trabajo de dirección artística que da lugar a un resultado visual muy característico basado en una marcada simetría, una gama cromática limitada y específica para cada película, y un obsesivo cuidado por el detalle. Todo ello se explicita a través de un lenguaje visual propio, que muestra los mundos andersonianos desde una perspectiva única. [Abstrect]
Cinema and architecture are two arts that have always been closely related. A good example of this relationship is the Wes Anderson’s cinema that puts special and recognized care in the design of spaces, as well as in the selection of ob jects and colors, which act as a reflection of the characters that inhabit them. His style as a filmmaker is based on an exhaustive work of artistic direction that gives
rise to a very characteristic visual result based on a marked symmetry, a limited and specific chromatic range for each film, and an obsessive care for detail. All this is made explicit through a visual language of its own, which shows the Ander sonian worlds from a unique perspective. [Resumo]
O cine e a arquitectura son duas artes que sempre foron estreitamente relacio nadas. Un bo exemplo desta relación é o cine de Wes Anderson que pon un
especial e recoñecido coidado no deseño de espazos, así como na selección dos obxectos e as cores, que actúan como reflexo dos personaxes que os habitan. O seu estilo como cineasta susténsase nun exhaustivo traballo de dirección artística que dá lugar a un resultado visual moi característico baseado nunha
marcada simetría, unha gama cromática limitada e específica para cada película, e un obsesivo coidado polo detalle. Todo iso explicitouse a través dunha
linguaxe visual propia, que mostra os mundos andersonianos dende unha perspectiva única.
Palabras chave
Escenografía
Cine de autor
Cámera-crayola
Simetría
Promenade Cinématographique
Scenography
Author’s cinema
Symmetry
Cine de autor
Cámera-crayola
Simetría
Promenade Cinématographique
Scenography
Author’s cinema
Symmetry
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido